شخصی که قرار است امر به معروف و نهی از منکر کند باید مراتب و شیوه کار را بداند و از تندی کردن و درشت گویی پرهیز و با ظرافت و دقت نظر خاص این فریضه الهی را انجام دهد.
کد خبر: ۸۸۶۶۸۰۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛در دومین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کوهبنان سرهنگ عباس زاهدی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت:ارزش و اهمیت این فریضه الهی به قدری والاست که امام حسین علیه السلام حاضر شد خود و یارانش را فدا کند و خانواده و اهلبیت خود را در زمره اسرا قرار دهد.  
وی ادامه داد:شخصی که قرار است امر به معروف و نهی از منکر کند باید مراتب و شیوه کار را بداند و از تندی کردن و درشت گویی پرهیز و با ظرافت و دقت نظر خاص این فریضه الهی را انجام دهد.
دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کوهبنان گفت:بهترین روش امر به معروف این است که ما خود عامل باشیم افعال ،رفتار ،کردار و اعمال ما طبق دستور و فرامین اسلامی باشد تا بیشتر بر طرف مقابل اثر بگذارد.
وی بیان داشت:با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و عنایت ویژه حضرت امام و مقام معظم رهبری این سنت حسنه احیا گردید لذا در حال حاضر بیشتر مردم خود را ملزم به گسترش معروف و تلاش در راستای رفع و محو منکر دارند.
وی تاکید داشت:در بسیاری از وصیت نامه شهدا بر اجرای این فریضه الهی توصیه شده و خود شهدا بهترین اسوه و الگو در این عرصه هستند لذا قرائت وصیت نامه شهدا و عمل به آن باید سرلوحه زندگی ما خصوصا جوانان و نوجوانان باشد.
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر کوهبنان تصریح نمود:با تدبر در آیات قرانی خصوصا آیاتی که مربوط به امر به معروف و نهی از منکر است باید خودمان را ملزم به رعایت اخلاق و تقوای الهی بدانیم و الگوی دیگران باشیم.
وی تاکید کرد:جا دارد منشور اخلاقی ادارات چاپ و در معرض دید کارکنان و مراجعین نصب گردد و با تمام وجود طبق قانون از مجریان این فریضه الهی حمایت شود.
سرهنگ.زاهدی در پایان از مسئولین مربوطه درخواست کرد :بحث سند بیست سی را به صورت واضح تبیین کنند تا بحث فضاهای مجازی جمع و جور شود و ابهامات مردم برطرف گردد.
ارسال نظرات