مظفری
رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور:
رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با بیان اینکه اصل ۴۴ قانون اساسی درست اجرا نمی شود، گفت: دولت در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی عملکرد ضعیفی داشته است و این رویه در دولت دوازدهم باید اصلاح شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۷۳۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج، غلامرضا حسن پور در مورد فعالیت های بسیج اصناف و بازاریان کشور، اظهار کرد: ضعف هایی در برخی از قوانین مصوب در مجلس شورای اسلامی وجود دارد که مشکلاتی برای ما ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی در هر حوزه ای که وارد می شود منافع خود را در نظر می گیرد و امری طبیعی است، گفت: اما دولت در اجرای قوانین اعمال سلیقه می کند.

رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با اشاره به اینکه اصل ۴۴ قانون اساسی درست اجرا نشده است، تصریح کرد: دولت در اجرای اصل ۴۴عملکرد ضعیفی داشته است و بهتر است این رویه در دولت دوازدهم اصلاح شود.

حسن پور با بیان اینکه کارگروهی با عنوان "مجلس و قوانین" ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی بسیج اصناف، بازاریان و تجار تصویب شده است، اضافه کرد: مقرراتی وجود دارند که مانع تولید و کسب و کار شده است.

وی با تأکید بر اینکه اگر این مقررات دست و پاگیر تولید ملی برداشته شود، رونق تولید را شاهد خواهیم بود، افزود: با برداشتن این موارد تولید راه می افتد.

رییس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با تشریح وضعیت ساختاری اقتصاد کشور در شرایط فعلی، اقتصاد را به دونده ای با دست و پای بسته تشبیه کرد و گفت: این دونده چگونه در چنین شرایطی امکان دویدن دارد.

حسن پور در خاتمه اظهار کرد: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد رونق تولید ملی در کشور و تحول اساسی در حوزه اقتصاد باشیم.


ارسال نظرات