موسسات خیریه می توانند در صورت تقاضا بصورت موردی و موقت برای ایامی مانند عید سعید فطر مجوز جلب و جذب زکات فطره را دریافت کنند.
کد خبر: ۸۸۶۶۷۲۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر 74 موسسه انتفاعی و غیر انتفاعی تحت نظارت بهزیستی استان زنجان فعالیت می کنند که حق جلب و جذب مشارکت های مردمی اعم از نقدی و غیر نقدی بدون اخذ مجوز را ندارند.

محمد محمدی افزود :71 موسسه خیریه بهزیستی بصورت غیر انتفاعی فعالیت می کنندو برای برپائی چادر ، جذب مشارکتهای مردمی , صدور قبض ، نصب صندوق ،دریافت کمک های مالی از طریق فضای مجازی بدون دریافت مجوز جلب و جذب از کمیسیون ماده 26 بهزیستی استان زنجان نمی توانند کمک های نقدی و غیر نقدی از مردم دریافت کنند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با تأکید بر هزینه کرد کمک های مردمی جهت بهبود زندگی و معیشت مددجویان خاطر نشان کرد : مردم می توانند با مراجعه به بهزیستی و اهداء کمک های نقدی و غیر نقدی خود به دفتر مشارکت های مردمی از سو استفاده مراکز غیرمجاز جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت : موسسات خیریه می توانند در صورت تقاضا بصورت موردی و موقت برای ایامی مانند عید سعید فطر مجوز جلب و جذب زکات فطره را دریافت کنند.

وی با اشاره به وجود لیست موسسات خیریه مجاز تحت نظارت بهزیستی استان زنجان در سایت این اداره کل به آدرس :www.zanjanbehzisti.ir گفت :اسامی موسسات خیریه و نحوه فعالیت آنها در این سایت درج گردیده است.

وی از آغاز طرح ضیافت مهربانی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود : بهزیستی با اجرای طرح حامی ، طرح شکرانه سلامت و دریافت کمک های نقدی خیرین زنجانی از طریق شماره حساب مشارکت های مردمی بهزیستی نزد توسعه بانک تعاون بشماره حساب 2100913452411 آماده دریافت کمک های مردمی با نیت عام و خاص است

ارسال نظرات