مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان:

کاهش ۲۳ درصدی مصرف نفت سفید استان در ۲ ماهه سالجاری

میزان مصرف نفت سفید در سالجاری ۷ میلیون و ۶۸۷ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۶ میلیون و ۲۲۲ هزار لیتر به ثبت رسیده که نشان از یک کاهش ۲۳ درصدی می باشد.
کد خبر: ۸۸۶۶۷۰۳
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از افزایش ۱۰ درصدی مصرف بنزین خبر داد و گفت: میزان مصرف بنزین در۲ ماهه سالجاری ۵۹ میلیون و ۷۶۳ هزار لیتر بوده که این میزان مصرف درقیاس با مدت مشابه سال قبل با مصرفی درحدود ۵۴ میلیون و ۱۷۳ هزار لیتری حاکی از یک رشد ۱۰ درصدی دارد .

محمود آقامحمدیان افزود مصرف نفتگاز غیرنیروگاهی نیز در ۶۲ روز سالجاری درحدود ۶۸ میلیون و ۲۳ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۵۸ میلیون و ۲۰۱ هزار لیتر بوده که این قیاس مصرف نیز نشان از یک روند رشد ۱۷ درصدی دارد .

وی اظهار داشت: رشد مصرف درنفتکوره نیز قابل مشاهده است بطوریکه میزان مصرف ۲ ماهه سال جاری ۱ میلیون و ۴۴۳ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۱ میلیون ۴۱ هزار لیتر بوده که این میزان مصرف یک رشد ۳۹ درصدی را به ثبت رسانده است .

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان در ادامه روند مصرفی گاز مایع و نفت سفید را کاهشی برشمرد و تصریح کرد: میزان مصرف نفت سفید در سالجاری ۷ میلیون و ۶۸۷ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۶ میلیون و ۲۲۲ هزار لیتر به ثبت رسیده که نشان از یک کاهش ۲۳ درصدی می باشد و درگازمایع نیز یک روند کاهشی ۲۳ درصدی قابل مشاهده است بطوریکه میزان مصرف ۲ ماهه سالجاری ۲۷۳۳ تن و مدت مشابه سال قبل ۳۰۴۶ تن به ثبت رسیده است .

محمود آقا محمدیان خاطر نشان ساخت: میزان مصرف CNG نیز در سالجاری ۲۴ میلیون و ۸۵۰ هزار مترمکعب و مدت مشابه ۲۴ میلیون ۶۰۷ هزار متر مکعب بوده که این قیاس مصرف نیز حاکی از یک رشد ۲ درصدی می باشد .

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان ضمن اشاره به مصرف ۴۹ میلیون و ۶۸۵ هزار لیتری نفتگاز بخش حمل و نقل و قیاس با مصرف ۴۰ میلیون و ۲۸۶ هزار لیتری سال قبل آن را دارای یک افزایش ۲۳ درصدی دانست و عنوان داشت بیشترین رشد مصرف نفتگازغیر نیروگاهی در این بخش به ثبت رسیده است .

ارسال نظرات