مصطفی برزگر
امام جمعه ایوان در جمع جهادگران بسیجی علمی کاربردی،
حجت الاسلام لروند سند 2030 را یک اقدام شیطانی که مغایر با اهداف و آرمانهای انقلاب و جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دانشجو بعنوان قشر فرهیخته جامعه باید اگاه باشد و مردم را از محتوای ضد اسلامی سند 2030 مطلع کند چرا که این سند ریشه خانواده اسلامی را تخریب می کند.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۷۹
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام لروند در دیدار با دانشجویان جهادی دانشگاه علمی کاربردی ایوان گفت:اگر سند ۲۰۳۰ امضاء نشده پس علت حذف دروسی مثل شهید محمدحسین فهمیده در مدارس چیست؟

حجت الاسلام لروند سند 2030 را یک اقدام شیطانی که مغایر با اهداف و آرمانهای انقلاب و جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دانشجو بعنوان قشر فرهیخته جامعه باید اگاه باشد و مردم را از محتوای ضد اسلامی سند 2030 مطلع کند.

امام جمعه ایوان تاکید کرد:بدون شک پذیرش چنین عهدنامه ها و اسنادی زیر سؤال بردن استقلال فرهنگی کشور است ، اگر این سند بخواهد در کشور اجرا شود ما هرساله باید تمامی اطلاعات و ریز برنامه ریزی های نظام آموزشی خود را در اختیار سازمان ملل و یونسکو قراردهیم اینیعنی با دست خود و با هزینه خود برای دشمنان ملت جاسوسی کنیم و آنها را بر فرهنگ و نظام آموزشی خود مسلط کنیم.

حجت الاسلام لروند سند 2030 ریشه نظام مقدس خانواده اسلامی را نشانه گرفته و هدفش تخریب بنیان خانواده است.

وی گفت: ملت ایران هیچگاه تسلیم چنین تعهدات ننگین و خفت باری نمیشود و اجازه نمی دهند این سندهای ضد اسلامی در جامعه عملی شود.

ارسال نظرات