خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: امروز به عهده ما است که آرمان ها و شعارهای انقلاب را فراموش نکنیم و در جهت اهداف در نظر گرفته شده حرکت کرده و در برابر تحریف شعارها پاسخی کوبنده بدهیم.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۷۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در آستانه سالروز ارتحال امام راحل پیرامون شاخصه های قرار گرفتن در خط امام اظهار کرد: در پیروی از خط و اندیشه مسائل متعددی وجود دارد که حداقل باید به سرخط آنها توجه داشت.

وی توضیح داد: اول باید توجه کنیم که امام به دنبال ایجاد حکومت اسلامی بر مبنای اسلام ناب محمدی بودند و حضور دادن مردم در تمام عرصه های تصمیم گیری نظام به صورت عملی و نه تنها شعاری از دیگر جنبه های اندیشه امام بود.

معبودی تبیین کرد: رسیدگی و توجه به طبقات مستضعف و محروم جامعه و اجرای عدالت اجتماعی به معنای حقیقی و مقابله با مفسدان و طبقه ای که به دنبال اشرافی گری و برتری بودند ازدیگر شاخصه های تفکر معمار کبیر انقلاب بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین مطرح کرد: مقابله سرسختانه با سلطه گران به ویژه آمریکا و باج ندادن به آنهایی که تنها به دنبال استعمار ملت مستضف هستند، خود اتکایی و عدم اتکا به سایر ملل در ابعاد گوناکون از دیگر موضوعاتی است که در اندیشه امام راحل به آن پی می بریم.

وی یادآور شد: موضوعی که امام بسیار به آن تاکید داشتند ایچاد وحدت بین آحاد ملت و حفظ آن بود، ما نیز باید برای این مهم تلاش کنم.

این مقام مسئول اذعان کرد: تمام این شاخصه ها را باید زیر مجموعه خدامحوری امام و تلاش ایشان برای حرکت به سوی تعالی و سعادت و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

وظیفه ما برای حفظ دستاورد های مام راحل

حجت الاسلام معبودی در ادامه این گفت وگو تصریح کرد: ما باید انقلاب را به معنای واقعی و از اعماق وجود مان باور داشته باشیم این مسئله نباید تنها در سحن نظری ما باشد بلکه در عمل هم به آن پایبند باشیم، انقلاب چشمه جوشانی است که هنوز ادامه دارد و تفکر پایان دوره انقلابی بودن و انقلابی گری دیدگاهی اشتباه است.

وی تشریح کرد: امروز به عهده ما است که آرمان ها و شعارهای انقلاب را فراموش نکنیم و در جهت اهداف در نظر گرفته شده حرکت کرده و در برابر تحریف شعارها پاسخی کوبنده بدهیم.

معبودی یادآور شد: برای تبیین هر چه بیشتر دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید و آشنایی آنها با آرمان ها و اصول انقلاب قدم برداریم.

این مسئول ابراز کرد: باید در برابر هجمه های نرم دشمن علیه انقلاب اسلامی برنامه های مدونی داشته باشیم، روشنگری باید به حدی باشد که خود مردم برای مقابله با هجمه ها پیش قدم باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در خاتمه گفت: حرکت حول محور رهبری و ولی فقیه راهگشای همه مشکلات ما است که باید به آن عمل کنیم و توجه داشته باشیم.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها