دیابی گفت: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان، طرح ارائه خدمات دندان پزشکی از افطار تا سحر در کلینیک تخصصی خاتم الانبیا(ص) سمنان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۲۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

جعفر دیابی مسئول بهداری سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با گرامیداشت ماه مبارک رمضان با اشاره به ارائه خدمات دندان پزشکی از افطار تا سحر در کلینیک تخصصی خاتم الانبیا(ص) سمنان اظهار کرد: به جهت رعایت حال روزه داران عزیز امسال طرح ارائه خدمات دندان پزشکی از ساعت 20 تا 2 بامداد در کلینیک تخصصی خاتم الانبیا(ص) سمنان را ایجاد کرده ایم تا روزه داران عزیز با خیال راحت روزه گرفته و بعد از افطار برای حل مشکلات دندان خود اقدام نمایند.

وی افزود: با توجه به تمهیداتی که اتخاذ شده افراد برای نوبت گیری می توانند با تلفن 21427545 و 21427546 تماس بگیرند و مدت زمانی که در نوبت خواهند بود نهایتاً دو روز است.

دیابی با اشاره به راه اندازی اورژانس دندانپزشکی نیز گفت: با توجه به نیاز مردم به دندانپزشک در طول شبانه روز با توجه به بیماری ها و مهمتر درد دندان تلاش داریم اورژانس دندانپزشکی را در کلینیک تخصص خاتم الانبیا(ص) سمنان راه اندازی نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها