خبرهای داغ:
در مراسم یادبود شهید مدافع حرم علیرضا قبادی مطرح شد:
مدرس حوزه علمیه تاکستان در مراسم یادبود شهید مدافع حرم علیرضا قبادی اظهار کرد: امنیت جاری در جامعه را مدیون خون پاک شهیدان و رهبری امام گونه رهبر انقلاب هستیم.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۱۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام اکبری مدرس حوزه علمیه قزوین در مراسم یادبود شهید علیرضا قبادی از رشادت و ولایت مداری شهدا و امثال شهید قبادی یاد کرد و با اشاره به حدیث شریف پیامبر(ص( که می فرمایند: زمانی که دین شما به خطر افتاد هم جان و هم مالتان را فدای دین کنید و خانه خراب کسی است که دینش خراب شود.

در ادامه بیان کرد: خدا رحمت کند شهید مطهری را که در مقام شهدا گفت: هر قطره خون شهید تبدیل به دریایی از خون می شود و وارد پیکر جامعه میگردد ،جامعه ای که آسیب دیده خون شهید به آن جامعه حیات میبخشد.

وی همچنین به سخنی از آیت الله مظاهری  اشاره کرد که فرمودند: انقلاب را دو چیز بیمه کرده است: یکی اخلاص امام و دیگری خون پاک شهدا.

حجت الاسلام اکبری در خصوص ایثار گری  ابراز کرد: در یکی از عملیات ها که با رمز یا قمر بنی هاشم بود فرمانده گردان نیروها را بررسی می کرد که دید جوانی قمقمه اش خالی است، فرمانده از او پرسید چرا آب بر نداشتی ایشان گفت برداشته بودم چون فهمیدم رمز عملیات یا قمر بنی هاشم است خالی کردم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به عاقبت افرادی که به دشمن خود اعتماد می کنند نظیر حسنی مبارک و صدم گفت: حواستان باشد هرکس که لباس امریکا را به تن کند همیشه عریان است.

گفتنی است در پایان این مراسم حاضرین مهمانان ویژه افطار خانواده قبادی بودند با یاد امام و شهدا.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها