مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی(ره):
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی(ره)، گفت: دولت به جای حرف و گذران وقت، برای ریشه کن کردن مشکلات اقدام انقلابی کند.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۱۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از لرستان، سعید نصیرگلی مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی(ره)، گفت: بد ترین نوع پوپولیسم، موج سواری بر جیغ و داد و هیاهو است.بنابراین دولت به جای حرف و گذران وقت، برای ریشه کن کردن مشکلات اقدام انقلابی کند.

وی تصریح کرد: در دوران پسا انتخابات، پایبندی به وعده ها و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب مطالبه اصلی جنبش دانشجویی از دولت است.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی(ره) بیان کرد: استفاده از افراد مختصص، متعهد، جهادی و کار آمد، فارغ از سلایق مختلف سیاسی در بدنه دولت برای ارائه راه حل و بالا رفتن توان مدیریتی کشور مورد انتظار است .

نصیرگلی تاکید کرد: دولت، موضع و مرزبندی شفاف با افراد و جریان های غیر همسو با آرمان های انقلاب داشته و به حفظ عزت ملی در سطح منطقه و جهان پایبند باشد.

وی با بیان اینکه دولتی ها بدانند دوران وعده ها به سر آمده و اکنون موسم عمل است، گفت: دولت به اجرای قانون داشته مبادرت باشد و با هر گونه فساد و بی قانونی برخورد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات