رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پیام کوتاهی ضمن اعتراض به احضار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر نوشت: قطعا ستاره‌دار کردن‌ها و بزن و بگیرها نمی‌تواند مانع مطالبه‌گری و روشنگری دانشجویان شود و بسیج دانشجویی محکم‌تر از گذشته در مقابل برخوردهای گازانبری می‌ایستد.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۰۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پیام کوتاهی در کانال شخصی خود ضمن اعتراض به احضار مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر نوشت: قطعا ستاره‌دار کردن‌ها و بزن و بگیرها نمی‌تواند مانع مطالبه گری و روشنگری دانشجویان انقلابی شود و بسیج دانشجویی محکم‌تر از گذشته در مقابل برخوردهای گازانبری خواهد ایستاد و از مجاری قانونی حقوق این دانشجوی بسیجی را احقاق خواهد کرد.

گودرزی در ابتدای این پیام آورده است: دیروز متوجه شدم که یکی از مسئولین بسیج دانشجویی در ملایر را به جرم قراردادن استیکر مقابل نامه یکی از اساتید اصلاح طلب به دادگاه احضار کرده اند. این که جریانی در کشور سنبل شعارهای خود را آزادی قرار دهد و در برابر شوخی یک دانشجو اینگونه برخورد کند پدیده نوظهوری است که ماهیت واقعی این جریان را به خوبی نمایان می‌کند.

انتهای پیام /
 

ارسال نظرات