نسل های جامعه مدیون زحمات و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب هستند

نسل کنونی و نسل‌های آینده مدیون زحمات و دوراندیشی‌های رهبر کبیر انقلاب است که شایسته است در سالروز ارتحال این فقید فرزانه از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم بهره ببریم.
کد خبر: ۸۸۶۶۵۶۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به‌ منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور حضور جمعی از مسئولان ادارات و ارگان‌های بهشهر در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

فرماندار بهشهر در این جلسه طی سخنانی امام خمینی (ره) را طلایه دار استقلال این مملکت دانست و گفت:  مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان بهشهر باید همانند سنوات گذشته و حتی باشکوه‌تر با حضور پر شور و گسترده آحاد مردم برگزار شود، زیرا مراسم ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشانگر تجدید میثاق مردم با آرمان‌های امام خمینی(ره) و ارزش‌های والای انقلابی و اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است و موجب تقویت روحیه انقلابی و دینی و بصیرت در مردم می‌شود.


سیدخالق سجادی افزود: نسل کنونی و نسل‌های آینده مدیون زحمات و دوراندیشی‌های رهبر کبیر انقلاب است که شایسته است در سالروز ارتحال این فقید فرزانه از تمامی ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم بهره ببریم.


در ادامه این نشست مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر عنوان کرد: با توجه به قرارگیری در ماه مبارک رمضان اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) به‌صورت اختیاری است.


مهدی خوشرو در ادامه افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) با میزبانی اصناف و بازاریان بهشهر و با سخنرانی حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری در مسجد قائم پایین این شهرستان برگزار می‌شود.


وی در این جلسه تعدادی از مسؤولان کمیته‌های ستاد برگزاری بزرگداشت حضرت امام (ره) برنامه های خود را تشریح کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها