برنامه‏‌های بیست و هشتمین سالگرد امام(ره) در خمین تشریح شد؛
مسئول بیت تاریخی امام (ره) گفت: مراسم ختم قرآن با عنوان شبی در محضر قرآن با حضور 120 نفر از قاریان و حافظان در شب ارتحال حضرت در بیت تاریخی امام(ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۴۶۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

حجت الاسلام علیرضا مرودشتی مسئول بیت تاریخی امام(ره) در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان خمین به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام(ره) به تشریح برنامه‌های اجرایی در خمین پرداخت و گفت: با توجه به تقارن سالگرد رحلت امام ره با ماه مبارک رمضان امسال ویژه برنامه سالگرد روز چهاردهم خردادماه از ساعت 18 عصر آغاز می‏شود و در ادامه ساعت 30/19 جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان با سخنرانی آیت‏الله دری نجف‏آبادی نماینده ولی فقیه در استان و با حضور استاندار، مدیران کل استان و اعضای شورای اداری خمین در سالن همایش‌‏های بیت برگزار می‏شود.

وی به ویژه‏برنامه‏های سالگرد اشاره کرد و گفت: سیاه‏پوش کردن تمام فضای بیت از درب قدیمی و درب جدید، غبارروبی بیت توسط خادمین افتخاری و عاشقان امام(ره)، برپایی نمایشگاه عکس «فراق یار» با سری عکس‏های جدید، نمایشگاه کتاب با بیش از سه هزار جلد با تخفیفات ویژه در ضلع غربی مجتمع امام (ره) و توزیع کتاب‏های رایگان و بروشور با مو ضوع خلاصه‏ای از زندگی امام و اجداد ایشان از دهه هفت هجری قمری با بیش از پنج هزار نسخه، از برنامه‏های سالگرد رحلت امام(ره) در بیت تاریخی امام(ره) است.

حجت‏الاسلام مرودشتی تصریح ‏کرد: برگزاری مراسم ختم قرآن با عنوان شبی در محضر قرآن با حضور 120 نفر از قاریان و حافظان در شب ارتحال در حسینیه بیت و تجلیل از فعالان این برنامه و تعدادی از فعالان قرآنی از ذیگر برنامه‏‌های بیت است.

وی افزود: مهدی ارضی از مداحان کشوری، بهزاد سیاهپوش و کربلایی از مداحان برنامه هستند و باهماهنگی انجام شده پخش زنده برنامه‏‌ها از شبکه‏‌های آفتاب، شما و دو شبکه سراسری دیگر پوشش داده می‏‌شود.

مسئول بیت تاریخی امام (ره) تصریح کرد: روز یازدهم خرداد بیت حضرت امام(ره) در خمین میزبان رؤسای حراست‏‌های کل استانی خواهد بود.

حجت‏الاسلام مرودشتی از عدم همکاری برخی از مسئولین ادارات و نهادها گلایه کرد و گفت: رویکرد و رویه مسئول بیت امام راحل براساس تعامل و ارتباط با تمام نهادها و ادارات است تا جایی که موضع‏گیری سیاسی و مطرح شدن شخص در میان نباشد، زیرا شأن و جایگاه امام (ره) بالاتر از مسائل احزاب چپ و راست و سیاسی‌بازی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات