خبرهای داغ:
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه از آغاز توزیع بیش از 400 بسته سبد کالائی و غذائی ویژه ماه رمضان برای خانواده های زندانیان زیرپوشش این انجمن خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۴۲۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

سیدعلاالدین نقیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: توزیع این سبدکالائی و مواد غذائی در بین خانوارهای زیرپوشش انجمن با هدف ارائه خدمات رفاهی و معیشتی برای اقشار آسیب پذیر جامعه با حمایت خیران و هماهنگی دادستانی این شهرستان انجام می شود.

وی ادامه داد: این سبد کالائی شامل 14 قلم مواد غذائی از جمله برنج، ماکارونی، حبوبات، چای، روغن، قند، شکر، عسل، رب گوجه فرنگی و یک قلم کالای ویژه ماه رمضان شامل یک قواره چادری برای خانوارهای زیرپوشش این انجمن است.

نقیبی اضافه کرد: ارزش ریالی این سبدهای کالائی به ازای هر سبد دو میلیون و 400 هزار ريال و در مجموع حدود 960 میلیون ريال است.

وی گفت: خیران و نیکوکاران در صورت تمایل برای کمک به مددجویان زیر پوشش این انجمن، می توانند در تهیه و توزیع طرح سبد غذایی با این انجمن همکاری کرده و کمک های نقدی خود را به این انجمن ارائه دهند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه افزود: حمایت خیران نوع دوست و نیک اندیش این شهرستان در رفع مشکلات خانوارهای نیازمند زیرپوشش این نهاد در سال های اخیر قابل قدردانی بوده و امسال نیز آیین گلریزان با حضور این خیران در ماه رمضان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها