شکارچی کل و بز در درگیری با ماموران حفاظت محیط زیست کهگیلویه زخمی شد.
کد خبر: ۸۸۶۶۴۰۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: در درگیری ماموران یگان حفاظت از محیط زیست شهرستان کهگیلویه با چهار شکارچی مسلح در منطقه حفاظت شده خائیز، یکی از شکارچیان از ناحیه مچ پای راست زخمی شد.
 
اسدالله هاشمی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه طی گشت و کنترل در منطقه تنگ بیستم، متوجه صدای شلیک 17 گلوله می شوندکه سرانجام پس از 12 ساعت گشت و کنترل دقیق با شکارچیان مسلح مواجه می شوند.
وی گفت: پس از دستور ایست ماموران برای اعمال قانون،شکارچیان متخلف ماموران را مورد هدف گلوله مستقیم قرار می دهند و ماموران پس از شلیک چندین تیر هوایی  به سمت پای یکی از شکارچیان شلیک می کنند.

اسدالله هاشمی با بیان اینکه متخلفان، مسلح  به 2 قبضه اسلحه کلاشینکف ،یک قبضه برنو و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی بودند افزود:دراین درگیری سه شکارچی دیگر، متخلف زخمی را رها کرده و متواری شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: متخلف زخمی با کمک امدادگران هلال احمر به بیمارستان منتقل شد که وضعیت عمومی او رضایت بخش اعلام شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد با  اشاره به جریمه 100 میلیون ریالی حقوقی برای هر یک راس کل و بز شکار شده گفت: ازاین متخلفان، لاشه 2 راس بز و یک  راس کل کشف و ضبط شد.
ارسال نظرات