خبرهای داغ:
فرمانده مرزبانی ناجا:

ناجا پاسخ دندان‌شکنی به اقدام ابلهانه ‌گروهک‌های تروریستی خواهد داد/ در حاشیه مرزها امنیت به‌صورت کامل برقرار است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: گروهک‌های تروریستی به‌زودی پاسخ دندان‌شکنی در مقابل کارهای ابلهانه خود را می‌بینند.
کد خبر: ۸۸۶۶۳۸۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار قاسم رضایی با اشاره به جایگاه مرز و مرزبانان در کشور اظهار داشت: جایگاه مرز یعنی ناموس کشور و مرزبان یعنی نگهبان ناموس و شهدا یعنی هدیه دهندگان خون در این مسیر و امروز پیام مرزبانان به ملت این بود که ما همچنان پایدار هستیم و همچنان به دنبال امنیت و آسایش و آرامش مردم هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه پیام شهدا وحدت و بصیرت است بیان کرد: پیام مرزبانان این است که ملت شما در این ماه رمضان عبادت کنید و ما امنیت را فراهم می‌کنیم و پیام شهدا و خانواده شهدا نیز وحدت و بصیرت دفاعی و سیاسی است و پیام شهدا برای استکبار جهانی این است که‌ای آمریکا مرگت باد و ای اسرائیل مرگت باد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال توطئه است گفت: ما آرمان عمیق به نام انقلاب اسلامی را دارا هستیم و دشمنان زیاد و مختلفی داریم و در بخشی از کشورهای پیرامون دشمن رخنه کرده و این توطئه استکبار است ولی در حاشیه مرزها امنیت به‌صورت کامل برقرار است و توطئه‌های فراوانی نیز وجود دارد.

رضایی افزود: گروهک‌های تروریستی یکی از توطئه‌های استکبار هستند که زمانی نیز منطقه شمال غرب کشور محل جولانگاه آن‌ها بود و در داخل مرز ایران بودند ولی امروزه آن‌ها در خارج از مرزها هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا در ارتباط با پاسخ دندان شکن به گروهک‌های تروریستی بیان کرد: ضرباتی از طریق سایر نیروهای امنیتی و نظامی و دفاعی به گروهک‌های تروریستی وارد شده که سبب می‌شود ناخودآگاه گروهک‌های تروریستی در جایی دیگر کارهای ابلهانه انجام دهند ولی این گروهک‌های تروریستی پاسخ دندان‌شکنی را می‌بینند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار