معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی

توزیع 600 سبد غذایی در بین مددجویان بهزیستی استان مرکزی

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی از توزیع 6 هزار سبد کالا در بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی این استان با مشارکت خیران و نیکوکاران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۳۶۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ احمد حاج‌دایی معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان مرکزی ماه رمضان، فرصتی برای دستگیری از مستمندان و نیازمندان است، گفت: یکی از فعالیت‌های بهزیستی توزیع سبدهای کالا در بین مددجویان تحت پوشش است.

وی افزود: این طرح در راستای کمک و مساعدت به تغذیه مددجویان انجام می شود. که در این بخش سازمان بهزیستی استان نیز با مشارکت خیران و نیکوکاران توانست در ماه مبارک رمضان امسال 6 هزار سبد کالا را برای توزیع بین مددجویان تحت پوشش خود آماده کند.

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: این سبدها در بین مددجویان توانبخشی، امور اجتماعی و امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان مرکزی توزیع می شود.

حاج‌دایی با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر سبد کالا بین مددجویان یک میلیون ریال است، گفت: اجرای طرح «ضیافت مهر»، برپایی «سفره اطعام» در بین خانواده‌های نیازمندان در مراکز نگهداری تحت پوشش، برگزاری جشن «گلریزان»، برپایی نمایشگاه و بازارچه خیریه از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان است.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای استقرار پایگاه‌های جمع آوری زکات فطره گفت: با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادها پایگاه‌هایی برای جمع‌وری زکات فطره انجام شده است که بتوانیم در راستای کمک به جامعه هدف خود گام‌های موثرتری را برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات