فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده 120 محفل انس با قرآن در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج با هدف انس بیشتر و بهره‌گیری از الگوهای قرآنی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۳۲۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از اجرای برنامه‌های قرآنی در  اراک، ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: انسان با توجه به بُعد مادی و جسمی به دلایل متعددی نیازمند استفاده از مبانی الهی است.

وی افزود: خداوند ماه مبارک رمضان را بهترین و برترین ماه خود قرار داده و تمامی برکات خود را در این ماه بر مخلوقات خود نازل نموده است که از مهمترین آنها باید به نزول قرآن اشاره کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: در ناحیه مقاومت بسیج اراک نیز همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، محفل روحانی و نورانی انس با قرآن در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

پاسدار رضایی با بیان اینکه 120 محفل انس با قرآن در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده 120 محفل انس با قرآن در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج با هدف انس بیشتر و بهره‌گیری از الگوهای قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجائیکه قرآن در همه ابعاد و حوزه‌های زندگی فردی و اجتماعی از جمله تربیت، اخلاق، اقتصاد اسلامی و غیره برای تعالی انسان‌ها برنامه دارد و باتوجه به هجمه‌های گسترده فرهنگی دشمنان علیه کشورمان، باید حرکت‌های عمیقی برای تثبیت و بقای بنیان‌های دینی، اعتقادی و فرهنگی جامعه صورت گیرد که در این ماه مبارک با برگزاری این محافل نورانی می‌توان در این زمینه گام برداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی و معنوی به منظور نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در بین مردم، ثمراتی از جمله ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و از خودگذشتگی در جامعه و الگوگیری از آموزه های دینی و قرآنی در زندگی را برای نسل جوان به همراه دارد.

پاسدار رضایی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس اخلاق و قرآن و همچنین محفل انس با قرآن پنجشنبه هر هفته از ماه مبارک رمضان با حضور قاریان مطرح و ممتاز کشوری و استانی در سطح ناحیه مقاومت بسیج اراک با حضور نیروهای وظیفه و کادر از دیگر برنامه‌های سپاه برای ماه رمضان است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات