در جلسه هیات امنا توسط حسابرسان مستقل صورت گرفت؛
موسسه مفید راهبر به عنوان حسابرس مستقل دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هیات امنای ضمن ارائه گزارش اولیه ای در خصوص وضعیت مالی و نابسامانی های دانشگاه در این حوزه پیشنهاداتی به منظور استقلال عوامل حسابرسی ارائه کرد.
کد خبر: ۸۸۶۶۲۹۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج؛ هجدهمین جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه و با حضور حجت الاسلام محمدیان، دکتر علی محمدنوریان، دکتر عبدالله جاسبی، دکتر فریدون عزیزی ،دکتر بهمن یزدی صمدی و نمایندگان وزرای علوم ،تحقيقات و فناوري و بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي عصر دیروز برگزار شد.

ارائه گزارش از مشکلات و نابسامانی های مالی دانشگاه آزاد اسلامی

در این جلسه دکتر هوشنگ نادریان رئیس سازمان حسابرسی مفید راهبر گزارشی از مشکلات و نابسامانی های مالی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.

رئیس موسسه حسابرسی مفید راهبر در این جلسه پیشنهاد خویش را به منظور استقلال عوامل حسابرسی مستقل این موسسه در کلیه واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور مطرح نمود که این پیشنهاد مورد تایید اعضای هیات امنا قرار گرفت.

ارائه گزارش از مشکلات و نابسامانی های مالی دانشگاه آزاد اسلامی

لازم به توضیح است از بدو تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی تا کنون حسابرسی مستقل از هیچ یک از واحد های دانشگاهی تابعه صورت نگرفته است .

در ادامه جلسه دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ،گزارشی از عملکرد خود پس از قبول مسئولیت در دانشگاه بیان کرد.

طرح جامع چابک سازی، ارتقا مستمر کیفیت دانشگاه، خروج از مشکلات نقدینگي و حل مشکلات اقتصادی، مدیریت بهینه منابع از موضوعات مطرح شده در جلسه بود..

ارائه گزارش از مشکلات و نابسامانی های مالی دانشگاه آزاد اسلامی

همچنین تدوین و اصلاح ساختار اقتصادی و اداري دانشگاه، تاسیس سازمان متمركز علوم پزشکی و تجمیع ساختمان های پراکنده و پردیس های واحدهای تهران و وضعیت واحدهای بین الملل از دیگر طرح هایی بود که در این جلسه توسط سرپرست دانشگاه مطرح شد.

در نهایت پس از بحث و بررسی در خصوص موضوعات مقرر شد ادامه مباحث در این حوزه در جلسه 3 هفته آتی هیات امنا پیگیری شود.


ارسال نظرات