خبرگزاری بسیج: قائم مقام شهردار منطقه 20 از بهسازی معابر پیرامونی حرم مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مسیر های دسترسی به حرم مطهر امام خمینی(ره) به مناسبت بیست و هشتمین مراسم سالگرد بزرگداشت امام راحل(ره) خبرداد.
کد خبر: ۸۸۶۶۲۹۶
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه منطقه 20 همزمان با ایام سالگرد بزرگداشت امام خمینی(ره) در مسیر عبوری قرار دارد و همچنین میزبان خیل عظیمی از زائران این حرم مطهر نیز است، تمامی مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی(ره) و همچنین حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بهسازی و ایمن سازی شده است تا تردد زائران در محیطی امن و آراسته انجام شود.

حیدری افزود: بزرگراه های امام علی(ع)، شهید آوینی، شهید کریمی و محورهای فدائیان اسلام، سلمان فارسی، ورامین، شهید رجایی از مهمترین مسیرهای تردد زائران هستند که تمهیدات لازم ترافیکی، عمرانی و نگهداشت فضای عمومی آنها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برپایی هرچه باشکوه تر این مراسم اندیشیده شده است، گفت: افزایش امکانات رفاهی و خدماتی در محیط پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از دیگر اقدامات مدیریت شهری منطقه 20 است.

حیدری ادامه داد: عوامل معبربان، امدادی و خدمات شهری نیز همزمان با ایام سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در ضلع شمال، جنوب، غرب و شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آماده باش هستند و به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.

قائم مقام شهردار منطقه 20 یادآور شد: ارائه خدمات فرهنگی به زائران در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از دیگر فعالیت های مدیریت شهری است که همزمان با این ایام انجام خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات