رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت:در روایات اسلامی ماه مبارک رمضان، ماه خدا و ميهمانى امت پيامبر اكرم(ص) بوده و خداوند متعال از بندگان خود در اين ماه در نهايت كرامت و مهربانى پذيرايى مى كند.
کد خبر: ۸۸۶۶۲۵۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان،دکتر علیرضا امیرتیموری در نشست فصلی کارکنان و اعضای هیأت علمی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، گاظهار کرد:در روایات اسلامی ماه مبارک رمضان، ماه خدا و ميهمانى امت پيامبر اكرم(ص) بوده و خداوند متعال از بندگان خود در اين ماه در نهايت كرامت و مهربانى پذيرايى مى كند.

وی در برشمردن آثار مثبت روزه داری در بدن انسان، خاطرنشان کرد:مساوات و برابری، محبت به دیگران، افزایش انفاق و احسان فردی، ایجاد آمادگی در دفاع از دین و جامعه، رعایت حال افراد، تمرین برای صبر، درمان عادت های غلط شخصی و اجتماعی، جلوگیری جوانان از ارتکاب به گناه و کاهش آمار تخلفات گوشه ای از آثار مثبت روزه داری در ماه مبارک رمضان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ادامه داد:کارکنان دانشگاه با مشارکت در امور دانشگاه باید در پيشبرد اهداف دانشگاه همکاری داشته باشند و با وجود پتانسیل های بسیار زیادی که در دانشگاه وجود دارد به عنوان بازویی توانمند در کنار هیات رئیسه دانشگاه قرار گیرند تا مسئولین و مدیران بتوانند ضمن استفاده از پیشنهادات ارائه شده توسط آنها بتوانند با شناسایی به موقع نیازها در خروج دانشگاه از مشکلات در پیش رو برنامه ریزی کنند.

امیرتیموری تصریح کرد:اعضای هیأت علمی نخبه باید در دانشگاه تقویت شوند و در مراکز رشد و مراکز تحقیقاتی دانشگاه جهت تولید علم نافع و کاربردی فعالیت کنند تا بتوانند سهم مشارکت خود را در فعالیت های علمی دانشگاه تاثيرگذارتر نمايند.

وی تاکید کرد:سلسله نشست های کارکنان و اعضای هیات علمی با کادر مدیریتی دانشگاه باید به صورت مستمر تکرار شود تا هم کارکنان و اساتید بتوانند مسائل خود را مطرح کنند و هم مسئولین بتوانند درحل بموقع مشکلات موجود اقدام کنند.

ارسال نظرات