خبرهای داغ:
سلمان جعفری
توسط بسیج جامعه زنان شهرستان تیران و کرون
مسئول بسیج جامعه زنان تیران و کرون : ۳۷ جهیزیه توسط بسیج جامعه زنان شهرستان با همکاری خیران و کمیته امداد به زوج های جوان خانواده های نیازمند و دارای مشکل معیشتی به خصوص در روستاها اعطا شد.
کد خبر: ۸۸۶۶۲۳۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان تیران و کرون با اشاره به فعالیت های این سازمان برای رفع محرومیت زدایی در شهرستان ، اظهار کرد: ۳۷ جهیزیه توسط بسیج جامعه زنان شهرستان با همکاری خیران و کمیته امداد به زوج های جوان خانواده های نیازمند و دارای مشکل معیشتی به خصوص در روستاها اعطا شد.

صائبی گفت: ۱۸ قلم لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، سرویس چینی و تلویزیون در این سری جهیزیه ها به ازای مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجود داشت.

وی با بیان اینکه این طرح از طرف بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در کل استان در حال اجرا است، افزود: ارزش این اقلام بیش از ۲ و نیم الی ۳ برابر مبلغ دریافتی بوده که با توجه به تهیه صد سری جهیزیه توسط بسیج جامعه زنان استان با قیمت پایین تری تأمین شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان تیران و کرون خاطرنشان کرد: ۲۵ سری از این جهیزیه همزمان با میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در سال گذشته و ۱۲ سری همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اعطا شده است.

صائبی یادآور شد: اجرای این طرح تا پایان سال ادامه داشته و خانواده های نیازمند می توانند برای دریافت آن به حوزه کوثر خواهران تیران مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها