خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دومین جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین با حضور مدیر کل ، معاونین و روسای ادارات اجرایی و ستادی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۸۸۶۶۲۱۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: ماه پربرکت رمضان فرا رسید، ماهی که انسان را به سوی خالق و معبود خویش فرا می خواند، ماهی که آزادی و رهایی انسان را از قید و بندهایی که انسان را به خود مشغول ساخته و از خود و خدای خویش دور ساخته فرا می خو اند.

وی ادامه داد :  خودداری، گرسنگی و تشنگی و امساک های رمضان، فرصتی برای تفکر و تدبر در احوال خود و جامعه و زمانه است.

این مقام مسئول ادامه داد : شاید گرسنگی های و تشنگی ها و امساک ها و هشدار های رمضان برای هر انسانی تلنگری باشد برای هر مسلمان ماه مبارک رمضان یک فرصت استثنایی و زمان متفاوت با همیشه سال است. در این ماه قرآن عظیم الشان نازل شده است، شب های قدر که عبادت در هر شب آن برابر با هزار شب عبادت است در همین ماه قرار دارد. انجام اعمال ویژه این ماه بسیار فراوان است و ماهی است که خصوصیت بارز آن برکت و رحمت الهی است و ماه توبه و استغفار و برگشت به سوی خدا است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه ضمن تاکید موکد بر سلامت موجود در سیستم مالی اوقاف  خواستار تشریح این شفاف سازی مالی برای عموم مردم و نخبگان جامعه شد واظهار کرد: امروز کمترین امکان تخلف در سیستم مالی اوقاف می باشد و این خود یک نقطه قوت هست و نسبت به گذشته یک تغییر همراه با تحول و پیشرفت است و باید این شفاف سازی در حوزه مالی  را برای نخبگان علمی ، سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و ورزشی جامعه تشریح کنیم.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها