توسط سازمان بسیج هنرمندان کردستان

جشنواره استانی عکس 'جلوه های رمضان' برگزار می شود

جشنواره استانی عکس "جلوه های رمضان" در موضوع های ماه مبارک رمضان در سنندج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۲۱۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از برگزاری نخستین جشنواره استانی عکس "جلوه های رمضان" توسط سازمان بسیج هنرمندان استان و با همکاری حوزه هنری و بسیج مساجد و محلات پایان تیرماه در سنندج خبرداد.

علی عباس داودنیا  افزود: موضوعات این جشنواره استانی ماه مبارک رمضان، سفره افطار، نمازگزاران، نماز تراویح، شب های مبارک قدر، نماز عید سعید فطر و دیگر مراسم های این ماه مبارک را شامل می شود.


وی با اشاره به مقررات جشنواره؛ شرکت برای تمامی علاقمندان را آزاد عنوان کرد و افزود: هر فرد می تواند 10 تک عکس در فرمت jpg به آدرس دبیرخانه جشنواره به ایمیل z.Photos.ramazan@gmail.com ارسال کند.


مسئول سازمان بسیج هنرمندان کردستان آخرین مهلت ارسال آثار را پایان ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: اختتامیه جشنواره و نمایشگاه آثار راه یافته اواخر تیر ماه سال جاری در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود.


داودنیا هدف از برگزاری این جشنواره را اشنایی هر چه بیشتر مردم بخصوص جوانان با آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در استان عنوان کرد.

وی در پایان اظهار کرد: آثارراه یافته به بخش جشنواره نیز گواهی شرکت در جشنواره و مبلغ 500 هزار ریال به عنوان حق التالیف را دریافت می کنند.


ارسال نظرات