خبرهای داغ:
آیت الله موسوی گفت: وجود مقدس امام‌زاده هلال(ع) نعمت خداوند به این منطقه است و شکر نعمت نشر معارف اهل بیت(ع) در حرم مطهر است.
کد خبر: ۸۸۶۶۲۱۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، امام جمعه‌ی آران و بیدگل با تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند فرهنگی و قرآنی آستان مقدس حضرت هلال بن علی(ع) عنوان کرد: وجود مقدس امام‌زاده هلال(ع) نعمت خداوند به این منطقه است و شکر نعمت نشر معارف اهل بیت(ع) در حرم مطهر است.

آیت الله سید محمد موسوی آیین ملی جزء خوانی حرم حضرت محمدهلال(ع) را اعتبار شهرستان خواند و تصریح کرد: انتخاب جزء خوانی حرم مطهر به عنوان محفل ممتاز قرآنی از سوی شورای عالی قرآن کشور در سه سال گذشته و پخش آن از شبکه‌های مختلف رسانه ملی نشانه‌ی اعتماد رسانه ملی و مسئولان فرهنگی کشور به این شهر قرآنی است.

وی حضور نوجوانان و جوانان در این آیین سحرگاهی را از امتیازات ویژه جزء خوانی حرم مطهر دانست و گفت: باید سرمایه گذاری ویژه‌ای از سوی آستان مقدس برای نسل جدید در انس آینده سازان با قرآن کریم انجام شود.

آیت الله موسوی خواستار نگاه فرامنطقه‌ای در نشر معارف و تبلیغ مکتب از سوی مدیریت آستان شد و خاطرنشان کرد: دهه هلالیه و آیین ملی جزءخوانی فرصتی ارزشمند برای معرفی و شناخت بیشتر این امامزاده است که باید مغتنم شمرده شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها