خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان آتش نشانی فولاد شهر گفت: در پی وقوع حادثه و محبوس شدن دو مقنی در چاهی در کارخانه آسفالت واقع در مسکن مهر فولادشهر متاسفانه در این حادثه دو مقنی و یکی از نیروهای سازمان آتش نشانی جان خود را از دست دادند
کد خبر: ۸۸۶۶۱۳۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان سازمان آتش نشانی فولادشهر گزارشی دریافت کرد که حکایت از محبوس شدن دو کارگر در چاهی واقع در کارخانه آسفالت واقع در مسکن مهر فولادشهر داشت. با توجه به ماجرای محبوس شدن دو کارگر که برادر نیز بودند، عملیات نجات آنها کلید خورد که در خلال آن، متأسفانه یکی از آتش نشانان که برای نجات کارگران به داخل چاه رفته بود دچار حادثه می شود تا رویدادی شوم رقم خورده و بر شمار شهدای آتش نشانی در کشورمان افزوده شود.

سید مصطفی عمادالسادات  مدیرعامل سازمان آتش نشانی فولاد شهر ، وقوع حادثه را چنین توضیح داد: در ساعت ۹ و ۵۲ دقیقه بامداد یک مورد حادثه در کارخانه آسفالت واقع در مسکن مهر فولادشهر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی فولادشهر اعلام شد بر همین اساس سریعا نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد دو کارگر ۳۴ و ۳۵ ساله در یک حلقه چاه در کارخانه آسفالت واقع در مسکن فولادشهر گرفتار شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی فولاد شهر تصریح کرد: طبق گزارشات به دست آمده یکی از برادارن ابتدای امر در چاه محبوس می شود که برادر دیگر برای نجات وی اقدام می کند که متاسفانه او نیز دچار حادثه می گردد بر همین اساس تعدادی از آتش نشانان سازمان آتش‌نشانی فولادشهر راهی شرکت آسفالت شدند تا عملیات نجات کارگران که در چاه محبوس شده بودند را انجام دهند.

وی ادامه داد: پس از آغاز  امداد رسانی و حین این عملیات، متأسفانه به دلیل عمق زیاد چاه و وجود آب در آن «محمد بگری» که برای خارج کردن افراد حادثه دیده به داخل چاه رفته بود در حین خارج کردن یکی از افراد حادثه دیده، خود نیز دچار حادثه شده و به داخل چاه سقوط می کند.

وی اضافه کرد: با توجه به سنگین بودن عملیات و درخواست نیروی کمکی، نیروهای امداد رسانی و نیروهای آتش نشان از شهرستان نجف آباد، سازمان هلال احمر لنجان و عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند و با تلاش های صورت گرفته پیکر نیروی آتش نشان و دو کارگر از چاه بیرون کشیده شد.

عماد السادات اضافه کرد: به دستور بازپرس، مسئول شرکت کارخانه آسفالت واقع در مسکن مهر فولادشهر به دلیل رعایت نکردن نظامات دولتی و مقررات مربوط به روابط کارگر و کارفرما بازداشت شد وعلت این حادثه نیز در حال بررسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها