خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

بررسی وضعیت 387 گلزار شهدا در دستور کار قرار گرفت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: بررسی وضعیت 387 گلزار شهدای استان قزوین در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۶۶۰۸۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در نخستین کارگروه ساماندهی گلزار شهدای بنیاد قزوین که طی سال جاری برگزار شد، بررسی مشکلات و نیازمندی‌های 387 گلزار شهید در سطح استان را مورد تاکید قرار داد.

حقایق‌پور با اشاره به اجرای طرح حافظان گلزارها؛ پیگیری عملکرد شهرستان‌ها در خصوص اجرای این طرح و بررسی مسایل و مشکلات گلزارها شهدا در سطح استان را خواستار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ابراز کرد: برای اجرای این طرح بایستی از همه ظرفیت‌های بنیاد و افرادی که فرم گلزارهای شهدا را تکمیل کردند، استفاده شود.
وی براساس ماده 11 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران و آیین‌نامه‌های اجرایی این قانون، رفع مشکلات برق و راه دستیابی به گلزارهای شهدا را از مراجع قانونی خواستار شد.
حقایق‌پور با اشاره به وجود دو هزار و 762 مزار شهید در سطح استان قزوین، رسیدگی به وضعیت عمرانی و حفظ و نگهداری آنان را با استفاده از ظرفیت‌های بنیاد و دستگاه‌های مرتبط از برنامه‌های اصلی واحد مسکن و گلزارهای بنیاد ذکر کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به مشکلات موجود در گلزار شهدای شهر قزوین از مسوولان مربوطه خواست تا با نگاه ویژه و ارزشی خود پیگیر رفع مشکلات گلزار شهدای قزوین و حفظ و نگهداری آن باشند

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها