خبرهای داغ:
توسط مدیر مرکز فرهنگی سپاه بدر عراق صورت گرفت:
«ابویوسف»، مدیر مرکز فرهنگی سپاه بدر عراق در کربلای معلا از آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۶۰۵۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، «ابویوسف»، مدیر مرکز فرهنگی سپاه بدر عراق در کربلای معلا عصر روز گذشته(یکشنبه) با حضور در قزوین از آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به پاس فراهم کردن شرایط ارسال کمک‌های مردمی استان قزوین برای رزمندگان حشدالشعبی عراق تقدیر کرد.

گفتنی است چندی پیش به توصیه آیت‌الله عابدینی، کمک‌های مردمی از جمله کنسرو، آب معدنی، کلاه و دستکش که به همت مردم شریف استان قزوین تهیه شده بود، برای تیپ 10 سپاه بدر عراق ارسال شد.

نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار بیان کرد: اباعبدالله الحسین (ع) حبل‌الله است و مردم ایران و عراق با توسل و تمسک به این حبل الهی دل‌هایشان با یکدیگر پیوند خورده است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه مردم عراق عزیزترین برادران ما هستند، تصریح کرد: ما مردم عراق را از خودمان می‌دانیم و برای آن‌ها احترام بسیار زیادی قائل هستیم و همواره در کنار مردم مظلوم این کشور خواهیم ماند زیرا دین ما تأکید کرده است که به فریاد مسلمانان و مظلومان عالم برسید بزودی شاهد آزادی کامل موصل خواهیم بود.

در ادامه این دیدار «ابویوسف» ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و حمایت‌های امام جمعه قزوین و مردم استان، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از مردم مظلوم عراق حمایت و پشتیبانی کرده است و ما نیز تا آزادی کامل عراق، در مقابل گروه‌های تروریستی و تکفیری خواهیم ایستاد.

وی روند آزادسازی مناطق اشغالی در موصل عراق را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر تنها بخش بسیار کمی از موصل در دست تروریست‌ها قرار دارد و ان‌شاءالله بزودی شاهد آزادی کامل موصل خواهیم بود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها