مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در گفت و گو با «بسیج»:
سردار محمدی گفت: شهدا وابسته به گرایش و جناح خاصی نیستند و به تمام جامعه تعلق دارند و ما مردم ایران باید قدردان شهدایمان باشیم چرا که نسبت به آنان، مدیونیم.
کد خبر: ۸۸۶۶۰۲۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
سردار علی پاشا محمدی" مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به صحبت های یکی از فعالان سیاسی اصطلاح طلب در خصوص اینکه "تشییع پیکر شهدا در استان خوزستان، اقدام متقابل با شادی های مردم بعد از پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات است، گفت: امروز آرامش ما مدیون خون شهدا است و همواره  وظیفه داریم که بهترین و باشکوه ترین مراسم را برای آنها برگزار کنیم و نیاز است که مراسم استقبال و تشییع شهدا ، سخنرانی‌ها و شعارها در شان شهدا باشد و از بیان مسائل همراه با نفرت و کینه که باعث شکاف اجتماعی می‌شود، پرهیز شود.
 
وی ادامه داد: برگزاری مراسمی وحدت بخش و باشکوه که زمینه‌ساز اتحاد و انسجام بیشتر شود، موجب رضایت شهدا خواهد شد.
 
سردار محمدی افزود: مگر می‌شود فردی که همه هستی و زندگی‌اش را از شهدا می‌داند و این را در کردار خود اثبات کرده، شهدا را که عامل اصلی ماندگاری و استواری انقلاب و نظام اسلامی هستند، نادیده بگیرد.
 
مسئول سازمان بسیج عشایری کشور  در پایان خاطر نشان کرد: شهدا وابسته به گرایش و جناح خاصی نیستند و به تمام جامعه تعلق دارند و ما مردم ایران باید قدردان شهدایمان باشیم چرا که نسبت به آنان، مدیونیم.
ارسال نظرات