خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود از رئیس این دانشگاه خواسته است تا درباره شعار علیه امنیت ملی کشور و توهین به اباعبدالله الحسین (ع) در این دانشگاه توضیح دهد.
کد خبر: ۸۸۶۶۰۱۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در نامه‌ای خطاب به رئیس این دانشگاه خواستار پاسخگویی در ارتباط با برگزاری جشن پیروزی روحانی در این دانشگاه شده است.

در بخشی از این نامه آمده است: در مملکت امام زمان (عج) و امیرالمؤمنین (ع) و پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، متأسفانه هنوز شاهد خوی کاخ‌نشینی و خان و خان‌بازی در رجال سیاسی شهرستان و کشور هستیم.

در ادامه آمده است: بارها در جلساتی با حضرت‌عالی به‌عنوان ریاست بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین مرکز علمی شهرستان، سخن در باب لزوم پویایی فضای سیاسی و اجازه اظهارنظر به دانشجویان راندیم؛ ولی حتی در آخرین جلسه در دفترتان ابراز داشتید که از هرگونه فضای سیاسی‌کاری، سیاسی‌بازی و کار سیاسی دوری خواهید کرد و در سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دانشگاه در ایام مدیریتتان را آرامش آن خوانده‌اید که در این موضوع نیز بارها و بارها مستقیماً و تلویحاً متذکر شدیم که این‌ها آتش زیر خاکستر است و باور نکردید و شد آنچه در روز مناظره شد. عده‌ای با تجمع غیرقانونی و شعار علیه امنیت ملی کشور و توهین به اباعبدالله الحسین (ع) موجب وهن شأن و محیط دانشگاه شدند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود افزوده است: به‌راستی دلیل این تغییر موضع ناگهانی شما چیست؟ آیا همین شما نبودید که حتی اجازه یک تریبون آزاد به ما نمی‌دادید و ما اجازه پخش یک مستند در فضای نخبگانی دانشگاه را نداشتیم؟ ولی اگر این را به صلاح دانشگاه نمی‌دانید، پس برای همه تشکل‌ها و گروه‌ها به صلاح نیست؛ ولی باز ما شاهد رفتار دوگانه شما بودیم که عده‌ای به نام تئاتر در مقابل سلف تریبون آزاد برگزار کردند.

در ادامه آمده است: دوشنبه شب بود که خبری مبنی بر برگزاری جشن پیروزی دکتر روحانی با حضور نماینده سابق شهرستان روی کانال تلگرامی دانشگاه قرار گرفت؛ این خبر در لحظات اولیه با واکنش دانشجویان و مسؤولان دانشگاه مواجه شد و از روی کانال حذف شد ولی دوباره امروز و در حالی که هنوز سلامت انتخابات توسط شورای نگهبان تأیید نشده است، تبلیغات این مراسم در سطح شهر دیده شد.

این نامه می‌افزاید: آیا این اقدامات شتاب‌زده و عجولانه در راستای استفاده ابزاری از موج احساسات و جمعیت دانشجویان و محبوبیت‌زایی برای دولتی که در این شهرستان یک «نه» محکم و انقلابی ۷۵ درصدی از مردم شنیده، توهین به مردم و دانشجویان نیست؟

همچنین آمده است: آقای دکتر فاتح! از شما به‌عنوان رئیس دانشگاه در این رابطه توضیح می‌خواهیم و دلسوزانه هشدار می‌دهیم اگر این رفتار دوگانه و فریب دانشگاهیان توسط مسؤولان پایان نپذیرد، حتماً تبعات آن گریبان دانشگاه را خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها