کد خبر: ۸۸۶۵۹۸۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار رضا ترابی صبح امروز در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: اهمیت ترویج روحیه ایستادگی و ایثار در یک ملت به اندازه‌ای است  که اگر دشمنان احساس کنند که این روحیه در درون ملتی به فراموشی سپرده شده، تهاجم به او را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: ما در شرایطی در سال‌های ابتدایی انقلاب در برابر دشمن بعثی ایستادیم که بسیاری از بخش‌های نیروهای مسلح کشورمان ساختار خود را از دست داده بود و هنوز کشورمان در شرایط پس از انقلاب بسر می‌برد اما فرمان امام راحل و اراده ملت ایران درسی به دشمن داد که در تاریخ ماندگار شد و هنوز با گذشت حدود بیش از 35 سال از آن، همچنان در محافل مختلف بین‌المللی از آن یاد می‌شود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: هیچ چیز به اندازه وجود یک رهبری هوشیار و ملتی آگاه و گوش به فرمان نمی‌تواند در غلبه بر یک دشمن موفق باشد و ملت ایران با لطف خدا داری این قدرت بود که بتواند با استقامت یکپارچه در برابر یک تجاوز ناجوانمردانه بایستد و سیلی محکمی به دشمن تا دندان مسلح بدهد.

ترابی گفت: شکل‌گیری سپاه به فرمان امام خمینی (ره) یک دوراندیشی عمیق برای آینده انقلاب اسلامی بود که امام (ره) در آن شرایط کشور به فکر آن افتاد و بعدها تأثیر آن دوراندیشی را هدایت جنگ و پیروزی‌های متعدد در دوران دفاع مقدس و تا به امروز دیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه همواره خاری در چشم دشمنان بوده چراکه توانسته در مقاطع مختلف از حیات انقلاب اسلامی به یاری کشور و مردم بشتابد و بازوی نظام جمهوری اسلامی در ایجاد امنیت پایدار در کشور و منطقه باشد.

ارسال نظرات