بصیری گفت: "امام چگونه زندگی می کرد" امسال شعار ما است و با نگاهی به زندگینامه و سبک زندگی ایشان سعی داریم بخش های از ان را به شکل های گوناگون در رسانه های مختلف باز نشر دهیم.
کد خبر: ۸۸۶۵۹۶۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه های سازمان بسیج رسانه برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم رحلت امام خمینی(ره) گفت: امسال برنامه های متنوعی برای هر چه با شکوه برگزار کردن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی داریم.
 
بصیری افزود: در برنامه های امسال سازمان بسیج رسانه در ایام رحلت امام غرفه های متنوعی دایر خواهیم کرد و در آن مسابقات عکاسی و نشر روزنامه دیواری برای مساجد و ... خواهیم داشت.
وی  اظهار کرد: "امام چگونه زندگی می کرد" امسال شعار ما است و با نگاهی به زندگینامه و سبک زندگی ایشان سعی داریم بخش های از ان را به شکل های گوناگون از قبیل عکس و گزارش و مصاحبه در رسانه های مختلف باز نشر دهیم.
 رئیس سازمان بسیج رسانه یاد اور شد: سعی بر این داریم تا مردم ببیند نحوه زندگی امام خمینی بسیار ساده زیستانه بود و در میان خانواده و در میان مردم، در سیاست و اقتصاد امام راحل چگونه می زیست؛ امام همانند مردم بود مانند انها می زیست، می پوشید، می خورد و در تمام مراحل زندگی خود و انقلاب در کنار مردم بود و مردم امام خمینی(ره) را از صمیم قلب دوست داشتند.
 
وی در پایان عنوان کرد: مسئولین کشور اگر ماخواهند مردم انها را دوست داشته باشند باید به سیره زندگی امام خمینی و امام خامنه ای رجوع کنند و ساده زیست باشند چرا که سیره زندگی امام همان سیره زندگی رسول خداست.
ارسال نظرات