خبرهای داغ:
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی مطرح کرد؛
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از هشت هزار مددجوی تحت حمایت در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس مشرف خواهند شد، افزود: طی دو ماهه اول امسال 400 مددجوی تحت حمایت این نهاد در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۶۵۷۳۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یوسف زمانی، با اعلام اینکه امسال یک هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد به عتبات عالیات اعزام خواهند شد، بیان کرد: مددجویان طی این سفر از بارگاه ملکوتی امام علی(ع) در نجف اشرف، بارگاه امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در کربلای معلی و بارگاه ملکوتی امامین عسگرین در کاظمین زیارت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اعزام خانواده‌های تحت حمایت به اردوهای زیارتی یکی از مهم ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد است، تاکید کرد: طرح شوق زیارت از طرح های مشارکتی کمیته امداد محسوب می شود که با هدف اعزام مددجویان به اماکن زیارتی همچون عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم، جمکران و...اجرا می شود.

زمانی با دعوت از خیران برای مشارکت در تامین هزینه های اعزام مددجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات، اظهار کرد: خیران می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*1*8877* با وارد کردن مبلغ کمک‌های خود را پرداخت کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اظهار کرد: آموزش سبک زندگی، برگزاری کلاس های آموزش خانواده، برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی برای زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج و پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان، دانش آموزان، نخبگان و طلاب علوم دینی از دیگر برنامه های فرهنگی کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه هدف از اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به سفرهای معنوی و زیارتی ارائه آموزه های دینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان آن هاست، خاطرنشان کرد: اردوهای زیارتی کمیته امداد با هدف تقویت و ارتقای روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد نشاط معنوی مددجویان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات