خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج شهید تندگویان و مسئول دارالقران شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: همزمان با آغاز ماه ضیافت و بندگی و در مراسمی با حضورجمعی ازکارکنان و نمازگزاران شرکت گاز استان ، نمازخانه های این شرکت غباروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۷۱۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسن شیرین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان شرکت گاز استان، نمازخانه اداره مرکزی و ادارات گاز در سطح استان خراسان جنوبی غبارروبی شد.

وی با بیان اینکه غبارروبی مساجد باعث افزایش انگیزه حضور مردم در مساجد می‌شود، افزود : نماز یک خط ویژه برای ارتباط بین مخلوق و خالق و لازمه قبولی عبادات، مقبولیت نماز است و سرمایه گذاری در زمینه نماز سبب کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود.

فرمانده پایگاه بسیج شهید تندگویان و مسئول دارالقران شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر به صورت مستمر در این شرکت  افزود : نماز یک ضرورت و یک نیاز برای انسان است و بهتر است همواره به‌ صورت جماعت در اول وقت برگزار شود زیرا برپایی نماز جماعت در اول وقت باعث تاثیرگذاری بیشتر نماز است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها