رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت حیدریه بیان داشت: مدعیان دروغین جامعه بین المللی تمام مفاهیم حقوق بشری را در راستای منافع و اهداف نامشروع خود تفسیر می کنند و چنانچه در گوشه ای از کشورهای اسلامی و یا شیعه نشین بدترین فجایع رخ بدهد مهر ننگ سوکت را بر لبان خود می کوبند.
کد خبر: ۸۸۶۵۶۴۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷، بسیاری از ملت های آزادیخواه جهان اسلام با علم به اینکه با وحدت و همگرایی می توان از تحت سلطه مستکبران نجات یافت، مبارزات خود را بصورت غیر رسمی و مخفیانه آغاز کردند.
 
وی تصریح کرد: نتیجه تفکر برونگرایی انقلاب اسلامی در مدت ۳۹ سال گذشته حزب الله را در لبنان، انصار الله در یمن، نیروهای خود جوش مردمی در بحرین و بسیاری از کشورهای اسلامی را بوجود آورد تا ضمن مبارزه با سلطه گران و مستکبران عالم، زمینه را برای تشکیل تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر(عج) مهیا کنند.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: جبهه استکبار با درک این موضوع که انقلاب های بوجود آمده در منطقه غرب آسیا در حال ظهور است و به یقین منافع آنان را به خطر خواهد انداخت ابتدا با راه اندازی گروههای تکفیری و تروریستی به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین اقوام و مذاهب برامد تا در کنار ان با تحت فشار قرار دادن رهبران این جنبش ها از جمله، شهید باقر النمر در عربستان، شیخ عیسی قاسم در بحرین و همچنین حزب الله و انصار الله بتواند ضمن هزینه و فشار بر جمهوری اسلامی ایران، منافع خود را حفظ کند.
 
عصمتی با محکوم کردن بازداشت شیخ عیسی قاسم توسط دولت دست نشانده آل خلیفه، این اقدام را نشان از ضعف و زبونی دولت مزدور بحرین در برابر شیعیان و مسلمان این کشور عنوان کرد.
 
وی افزود: مدعیان دروغین جامعه بین المللی تمام مفاهیم حقوق بشری را در راستای منافع و اهداف نامشروع خود تفسیر می کنند و چنانچه در گوشه ای از کشورهای اسلامی و یا شیعه نشین بدترین فجایع رخ بدهد مهر ننگ سوکت را بر لبان خود می کوبند.
 
عصمتی، شیخ عیسی قاسم را از علمای برجسته جهان اسلام دانست و بیان داشت: حاکمان سفاک ال خلیفه با اطاعت پذیری از دولت مزدور ال سعود بیشترین محدودیت ها و فجایع را برای شیعیان و رهبر انان در بحرین اعمال می کند و امت اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدامات نسبت به بازداشت رهبر شیعیان، خواستار آزادی این عالم اسلام هستند.
 
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی خواستار آزادی شیخ عیسی قاسم از چنگال رژیم سفاک ال خلیفه شد و از جامعه جهانی که دائم به دروغ بر طبل حقوق بشر می کوبند خواست تا نسبت به این اقدام واکنش مناسبی از خود نشان دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها