خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد:

واقعیت جنگ و دفاع مقدس باید حفظ شود/همه ما وارث و حافظ انقلاب هستیم

پیروزی در آزمون انتخابات را به همه مردم شریف خوروبیابانک تبریک عرض می کنم، مهم این است که اسلام در نقطه ای باشد که مورد رضا خداوند متعال قرار بگیرد، این حضور مشت محکمی بود بر دهان یاوه گوهای خارجی و داخلی که برای عدم حضور مردم در انتخابات تبلیغ می کردند.
کد خبر: ۸۸۶۵۵۷۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاري بسيج ازخور،امام جمعه خور در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ضمن تبریک فرا رسیدن این ماه گفت: ماه رمضان سرچشمه نور و رحمت و برکت الهی است، ماه خدا فرا رسیده و همه شما به مهمانی خدا دعوت شده اید، مردم ولایتمدار با حضور پرشور در مساجد از فیض این ماه بهره مند خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مهدی نژاد با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر گفت: پیروزی در آزمون انتخابات را به همه مردم شریف خوروبیابانک تبریک عرض می کنم، مهم این است که اسلام در نقطه ای باشد که مورد رضا خداوند متعال قرار بگیرد، این حضور مشت محکمی بود بر دهان یاوه گوهای خارجی و داخلی که برای عدم حضور مردم در انتخابات تبلیغ می کردند.

خطیب جمعه خور با اشاره به فرا رسیدن روز حمایت از خانواده زندانیان گفت: اگر کسی بر اثر یک اشتباه زمین خورد نباید چوب اشتباه او را خانواده اش بخورد، کسانی که توانایی دارند خانواده زندانیان را مورد حمایت خود قرار دهند.

وی با اشاره به حملات رژیم آل خلیفه به مردم بی گناه بحرین، جنایات آن ها را محکوم کرد و افزود: ظلم پایدار نمی ماند. روزی خواهد رسید که ستمگران سرنگون خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس گفت: نباید بگذاریم خاطره دفاع مقدس فراموش شود، کسانی برای ضعیف کردن واقعیت ها این جنگ و دفاع مقدس برنامه ریزی کرده اند، همان کسانی که برای کشور های اسلامی برنامه ریزی می کنند و اجرا می کنند همان کسانی که مسأله جهاد و شهادت را از کتاب های دینی و مدارس حذف کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره جنگ و دفاع مقدس گفت: باعث تأسف است که روحیه ایثار و شهادت طلبی را از کتاب های درسی فرزندان ما حذف کرده اند، روحیه شهادت طلبی باید حفظ شود و در بین نسل های جدید معرفی شود چرا که همه ما وارث و حافظ انقلاب هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار