خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در شهرستان‌ها کارگروه اقتصادی شکل گیرد و سه نفر از افرادی که در مباحث بازرگانی، اقتصادی فعال هستند شناسایی شود و در کارگروه ها بکارگیری شوند.
کد خبر: ۸۸۶۵۵۷۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدجواد حسینی در نشست مربیان حلقه های صالحین که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، ضمن گرامیداشت آزادسازی خرمشهر یادآور ایثارگری و جانفشانی مردم که یک تاریخ ماندگار در جغرافیای دفاع مقدس ما بود، اظهار داشت: سوم خرداد یک رویدادی بود که صدام نیز اذعان کرد وقتی ارتش عراق در عملیات بیت المقدس شکست خورد صدای استخوان‌های سربازان و ارتش را شنیدم و همه کشورهای دنیا عنوان کردند که ایران به پیروزی رسید و این پیروزی مقدمه ای برای پیروزی های آینده رزمندگان شد.

وی در خصوص حضور مردم در انتخابات، گفت: در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 73 درصد از مردم حضور داشتند که یک مردم سالاری دینی به عرصه ظهور گذاشته شد و باید قدر این مردم را بدانیم چراکه در هر زمان و هر رویدادی مردم در صحنه هستند.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان در خصوص عفاف و حجاب، عنوان کرد: همه ما باید در این زمینه پیشقدم باشیم و وظیفه ما این است که در این رابطه پیگیری لازم را داشته باشیم چرا که بازار ما یک بازار اسلامی است و مسئله حجاب باید رعایت شود.

وی در خصوص اجرای مباحث فرهنگی در بازار، تأکید کرد: در مراسم های مختلف ملی و مذهبی بازاریان پرچم جمهوری اسلامی برای مراسم های عزاداری پرچم مشکی را در سردر مغازه ها نصب کنند که یک فضای مناسب معنوی در بازار حاکم شود.

حسینی در ادامه در رابطه با اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مهمترین مسئله ما در کشور است و مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند که بزرگ‌ترین جنگی که ما در کشور داریم جنگ اقتصادی است و باید همانند مباحث تئوری و همایش ها در عمل نیز وارد شویم و اقداماتی را در این زمینه انجام دهیم.

وی در خصوص اقدامات انجام شده این سازمان، ابراز داشت: از تولیدی هایی که در شهرستان ها هستند بازدید بعمل آید و آنهایی که فعال هستند به عنوان الگو معرفی و تولیدی های نیمه تعطیل و تعطیل مشکلاتشان احصاء شود و در کمیسیون نظارت و در جلسات با سایر دستگاهها مشکلاتشان برطرف شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: یکی از راهکارهایی که می تواند تولیدی های استان را فعال کند این است که سفارش ها از طریق استان انجام شود که تولیدی های ما فعال شوند.

وی گفت: در شهرستان‌ها کارگروه اقتصادی شکل گیرد و سه نفر از افرادی که در مباحث بازرگانی، اقتصادی فعال هستند شناسایی شود و در کارگروه ها بکارگیری شوند، اگر ما این کارها را به صورت عملی انجام دهیم موفق می شویم و اگر عمل نکنیم و در حد حرف باشد موفق نخواهیم شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در سطح استان همدان با کمک اتحادیه ها واحدهای صنفی تخصصی تشکیل می دهیم که در اتحادیه طلا و جواهر این کار انجام شده و از 4 الی 5 نفر از افراد صاحب نظر هستند استفاده می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات