با تلاش شش تیم از نجاتگران؛

جوان گمشده در ارتفاعات شمال شرقی شبستر پیدا شد

رئیس هلال احمر شبستر گفت: نجاتگران شبستر موفق شدند پس از ساعت ها جستجو نوجوان گمشده در ارتفاعات شمال شرقی شهرستان شبستر را یافته و نجات دهند.
کد خبر: ۸۸۶۵۵۳۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، علی غفاری در تشریح این عملیات اظهار داشت: در پی اعلام ستاد هماهنگی مدیریت بحران شبستر مبنی بر گم شدن یک جوان اهل تبریز در مناطق روستایی بخش صوفیان شبستر، در ساعات آخر روز جمعه 5 خرداد، نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر در قالب دو تیم امدادی بهمراه اهالی روستای ترپ «منطقه اعلام مفقودی» حاضر و به جستجو و نجات فرد مذکور اقدام کردند.

وی ادامه داد: این عملیات که از شب جمعه آغاز شده و تا صبحگاه روز شنبه ادامه یافته بود، متاسفانه نتیجه ای در بر نداشت، از صبح روز شنبه ساعت 7 صبح اکیب امدادی جمعیت هلال احمر شبستر در قالب دو تیم مجددا در محل حاضر و به جستجو پرداختند.

غفاری افزود: از طرفی تیم جمعیت هلال احمر تسوج نیز به محل اعزام و عملیات جستجوی جوان گمشده، وارد فاز جدیدی شده و شکل گسترده و سریع بخود گرفت.

رئیس هلال احمر شبستر خاطر نشان کرد: خوشبختانه با اقدام جستجو و نجات تیم های اعزامی پس از پنج ساعت جستجو در یکی از ارتفاعات منطقه کوهستانی روستای ترپ، نجاتگران موفق به شناسایی فرد شده و بالافاصله فرد را نجات دادند و با اعلام پیدا شدن فرد مفقودی به مرکز کنترل عملیات استان عملیات به پایان رسید.

در این عملیات چهار تیم هلال احمر شبستر و یک تیم هلال احمر تسوج و یک تیم از معاونت امداد و نجات استان و اهالی خونگرم روستای ترپ حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار