دبیرخانه همایش سلامت و زندگی در دانشكده تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود عنوان" بهترین شهر اجرا كننده همایش "در چهارمین جشنواره سلامت و زندگی را كسب نمود.
کد خبر: ۸۸۶۵۵۱۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همایش سلامت و زندگی این شهرستان به دبیری دانشكده تربیت بدنی این دانشگاه با موضوعات مختلفی در سه شنبه اول چهار ماه متوالی، با استقبال پر شور مردم برگزار گردید.

به دنبال برگزاری این سلسله همایش ها در شهرستان شاهرود عنوان " بهترین شهر اجرا كننده همایش " در چهارمین جشنواره سلامت و زندگی همزمان با پنجاه و دومین همایش در كشور از سوی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی به دبیر همایش سلامت و زندگی شاخه شهر شاهرود دكتر علی یونسیان اعطا گردید.

در بخشی از این لوح تقدیر از سوی دبیر همایش سلامت و زندگی دكتر توحید سیف برقی آمده است: كسب این عنوان بیانگر تلاش ارزنده شما در راستای حفظ و ارتقای سلامت ایرانیان است.امید است با كوشش صادقانه جنابعالی شاهد رشد و شكوفایی هر چه بیشتر كشور در عرصه های مختلف باشیم.

لازم به ذكر است همایش سلامت و زندگی با چهار سال سابقه در حال برگزاری است كه هر ساله همزمان با سالگرد افتتاح همایش جشنواره ای برگزار می گردد و از بهترین اجراكنندگان در سطح كشور تقدیر می شود.

تقدیر از دست اندرکاران برگزاری همایش سلامت و زندگی در شاهرود 
ارسال نظرات
پر بیننده ها