به همت پایگاه بنت الزهرا(س) حوزه 216؛
به همت پایگاه بنت الزهرا حوزه 216 اولین نشست امر به معروف و نهی از منکر سال 96دبا محوریت احکام شرعی در ماه رمصان به کارشناسی سرکار خانم واشقانی (مسیول عقیدتی حوزه)برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۶۵۴۹۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت پایگاه بنت الزهرا حوزه 216 اولین نشست امر به معروف و نهی از منکر سال 96دبا محوریت احکام شرعی در ماه رمصان به کارشناسی سرکار خانم واشقانی (مسیول عقیدتی حوزه)برگزار گردید.

برگزاری نشست امر به معروف و نهی از منکر

واشقانی گفت: روزه تنها تحمل گرسنگی نیست، بلکه باید کل اعضاء و جوارح روزه باشند و مصداق افرادی نباشیم که جزء گرسنگی و تشنگی حاصلی نداشته باشیم بلکه رعایت حرمت این ماه شود.

وی افزود: خانواده ها و اقوام در صورت داشتن مریضی یا عذری علنا روزه خواری نکنند و حرمت این ماه را به خاطر اهمیت خاصی که خداوند قرار داده حفظ نمایند.

واشقانی با بیان حدیثی از پیامبر اسلام (ص) بیان داشت: پیامبر اسلام (ص) می فرمایند: اول این ماه رحمت و وسط ان مغفرت و اخر ان گشوده شدن در بهشت است.

وی پایان خاطر نشان کرد:  با روز دار واقعی بودن در روز و شب با استغفار و تلاوت ایات و ادعیه و برقراری ارتباط با خداوند متعال و تضرع به درگاه اللهی می توان به یک شناخت و تکامل ادامه دار حق رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها