خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه در کارگاه تبیین فرهنگ نهادی این ناحیه با اشاره به آمار واقعی بیکاری در کشور، گفت: برای خروج از این بحران، چاره ای جز توجه به اقتصادمقاومتی و تولید داخلی نداریم و دولت باید با جلوگیری از واردات کالاهای غیرضروری و کالاهایی که مشابه آن در کشور تولید می شود، راه را برای اشتغال هموار سازد.
کد خبر: ۸۸۶۵۴۳۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عادل ابراهیم نژاد با بیان اینکه کشور ما کشوری غنی از لحاظ نیروی انسانی، منابع زیرزمینی، سرمایه های مادی و علمی می باشد، افزود: با مدیریت درست این منابع عظیم مادی و مردمی می توان به راحتی بحران های بزرگ رکود و بیکاری را پشت سر گذاشته و از مشکلات فرهنگی ناشی از آن خارج شد.

وی اظهار کرد: با حمایت از راه اندازی کارگاه های کوچک تولیدی که سرمایه های اندکی لازم دارند، می توان برای بسیاری از جوانان ایجاد اشتغال کرد و با حمایت از کارگاه ها و کارخانجات بزرگ تولیدی، مانع از ورشکستگی و تعطیلی آن ها و افزایش نرخ بیکاری در کشور شد.

 

کارگاه تبیین فرهنگ نهادی با رویکرد تبیین شعار سال و با حضور کارکنان سپاه میانه حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات