نماینده مردم فریدن در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
اکبر ترکی گفت: رئیس جمهور باید در این مورد جواب بدهد سوال ما هم این است که چه شده بعد از انتخابات چنین اتفاقاتی می افتد؟
کد خبر: ۸۸۶۵۴۰۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
اکبر ترکی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از افزایش کشف حجاب بعد از انتخابات گفت: رئیس جمهور باید در این مورد جواب بدهد سوال ما هم این است که چه شده بعد از انتخابات چنین اتفاقاتی می افتد؟

وی افزود: سوال ما از ریاست جمهوری این است که چه اتفاقی افتاده که ما شاهد این مسائل هستیم؟ در اصفهانی که 23 هزار شهید دارد چرا چنین اتفاقی باید بیفتد که نماینده ولی فقیه امام جمعه استان اعتراض کند؟ رئیس جمهور باید جواب دهد.

نماینده مردم فریدن در مجلس تصریح کرد: حالا خود رئیس جمهور باید جواب دهد که اگر جمهوری اسلامی است چه اتفاقی افتاده و وزیر کشور هم باید پاسخگو باشد.

ترکی با بیان اینکه کشف حجاب طبق قانون مجازات اسلامی جرم است اظهار داشت: نمی شود عده ای شهید دهند و عده ای دیگر ساختار شکنی کنند. ریاست جمهوری باید جواب دهد برای ما مشخص است ولی می خواهیم که خودشان جواب دهند و بگویند چه اتفاقی افتاده و برای این قضیه می خواهند چه کار کنند؟ ما این قضایا را دیدیم و شنیدیم و ناراحت هستیم مطالبه ما هم از آقایان همین است که پاسخگو باشند.

ارسال نظرات