تلاش برای تحقق امر مفروف و نهی از منکر به وظیفه تبدیل شد

امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی همه ما است و باید تلاش کنیم که همه مردم در این امر مهم دخیل شوند.
کد خبر: ۸۸۶۵۳۹۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، خلیل صالحی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مازندران 12 شهید امر به معروف را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دینی همه ما است و باید تلاش کنیم که همه مردم در این امر مهم دخیل شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اعلام اینکه همکاری خوب مردمی در ارتباط با این فریضه بسیار مهم در استان در حال انجام است، افزود: 3 هزار و 600 نفر تحت عنوان طلایه‌داران با این سازمان همکاری می‌کنند و هزار 500 نفر از این افراد کارت و برگه ماموریت در اختیار ندارند و در بسیاری از شهرهای استان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه قانون حمایت از آمران به معروف سال گذشته توسط مجلس تصویب شد، ادامه داد: ساز و کار لازم برای اجرای این قانون و همچنین بودجه و اعتبار مورد نیاز این طرح دیده نشده است.

صالحی در پاسخ به عدم موفقیت فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران که توسط یکی از خبرنگاران مطرح شد، گفت: هجمه فرهنگی بر علیه دین اسلام و فعالیت انقلاب بسیار زیاد است، در برابر هجمه‌ها امکانات ما بسیار محدود بوده و دغدغه‌های مردم با توجه به امکانات ما مورد مقایسه قرا گیرد.

وی با اعلام اینکه 3 هزار و 600 نفر از مردم عادی با این سازمان در استان همکاری می‎کنند، تصریح کرد: با توجه به امکانات محدودی که در اختیار داریم شاهد همکاری مناسب مردم برای اجرای این طرح هستیم.

صالحی اضافه کرد: فعالیت امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه بسیاری از دستگاه‌های دولت قرار گرفت، بسیاری از ارگان‌های مرتبط با این حوزه فعالیت این ستاد را ضروری اعلام کرده و معتقد هستند که فعالیت ما با کاهش ارتباط مستقیمی دارد.

وی با اعلام اینکه برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم، گفت: آسیب‌شناسی دقیقی از فعالیت این ستاد در استان انجام شد و برای رفع مشکلات اقدام پژوهشی به صورت علمی شروع شده و قرار است نتایج آن در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مطرح شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار