خبرهای داغ:
امام جمعه حبیب آباد گفت:‌ امیدواریم بعد از انتخابات شکوهمند و حضور باشکوه مردم، رییس جمهور منتخب برای تحقق وعده های انتخاباتی در دولت دوازدهم کابینه ای جوان و ‌کارآمد تشکیل دهد و برای مردم و قشر ضعیف کار کندو دست از اعتماد به آمریکای قسم خورده علیه کشور دست بردارد.
کد خبر: ۸۸۶۵۳۵۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ حجت الاسلام سید محمد مومنی در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش حبیب آباد افزود:‌ امیدواریم بعد از انتخابات شکوهمند و حضور باشکوه مردم، رییس جمهور منتخب برای تحقق وعده های انتخاباتی در دولت دوازدهم کابینه ای جوان و ‌کارآمد تشکیل دهد و برای مردم و قشر ضعیف کار کندو دست از اعتماد به آمریکای قسم خورده علیه کشور دست بردارد.

وی اولین سفر رییس جمهور آمریکا در منطقه به عربستان را ادامه حرف های ترامپ برای استفاده از طلا ها و دلارهای عربستان دانست و اظهار داشت:‌ترامپ قبلا اعلام کرده که عربستان تا طلا و دلار دارد باید از آن استفاده کرد و در این سفر بالاترین قرارداد تسلیحاتی را با آنها نوشت و به نفع کشور خود و به ضرر کشورهای عربی و اسلامی و ایجاد جنگ و خونریزی در آنها اقدام کرد.

  امام جمعه حبیب آباد افزود: آمریکا با تشکیل مثلث شوم عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران و ایجاد ایران هراسی بدنبال نابودی اسلام و منافع خود است و مردم و مسئولان باید هوشیار شوند و فریب آمریکا و مجامع تحت سلطه ی آن را نخورند.

وی گفت: ‌بعد از نشست پنجاه کشور عربی با رییس جمهور آمریکا، ‌جنایات آل خلیفه در بحرین شدت گرفت و رهبران و مظلومان بحرین که شش سال است خواسته های بحقی از دولت دارند همچنان سرکوب، ‌محکوم و مورد ظلم قرار می گیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها