نماینده مجلس شورای اسلامی:

مقابله با دشمن با استفاده از برجام تفکری ساده لوحانه است/لزوم برطرف نمودن ضعف های برجام

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : ساده لوحی است اگر ما فکر کنیم با برجام و قراردادهایی از این دست می توانیم یک تفاهم همه جانبه داشته باشیم و دشمن دست از دشمنی خود با ملت ایران بردارد و کینه و عداوت خود را کنار بگذارد .
کد خبر: ۸۸۶۵۳۵۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با طرح تحریم های گسترده مجلس سنای آمریکا علیه ایران اظهار داشت : این گونه رفتارها نشان می دهد که دشمن هرگز دست از دشمنی بر نمی دارد و این ساده لوحی است که فکر کنیم برجام می تواند جلوی فعالیت های دشمن را بگیرد.
 

وی گفت : آن ها از برجام به عنوان یک راهبرد در موقعیتی که در ضعف قرار داشتند و برنامه شان برنامه ناکارآمدی بود استفاده کردند و در واقع خواستند از یک فرصت زمانی عبور کنند.

 

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد : دشمن همواره به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده است و هیچ گاه از این موضع خود کوتاه نخواهد آمد ولی از آن جایی که این توان را ندارد خود به خود به دنبال این است که هر چه می تواند به این نظام ضربه بزند و در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد.

 

مقابله با دشمن با استفاده از برجام تفکری ساده لوحانه است

 

حسینی کیا عنوان کرد : ساده لوحی است اگر ما فکر کنیم با برجام و قراردادهایی از این دست می توانیم یک تفاهم همه جانبه داشته باشیم و دشمن دست از دشمنی خود با ملت ایران بردارد و کینه و عداوت خود را کنار بگذارد .

 

وی با اشاره به ایستادگی مردم انقلاب اسلامی در برابر عداوت های دشمنان اظهار داشت : ما در ۴ دهه انقلاب اسلامی شاهد بودیم دشمن به دشمنی ، کینه و عداوت خود افزوده و هرگز هم از مواضع خود کوتاه نیامده است و از سوی دیگر هم مردم انقلاب اسلامی همواره پای کار بوده اند و در طول انقلاب اسلامی افراد زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند و مطمئنا این محرومیت ها و تحریم های ظالمانه در برابر خون خواهی این ملت عزیز از انقلاب اسلامی است.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در رابطه با رویکردهایی که دولت دوازدهم باید در خصوص برجام اتخاذ نماید ، بیان کرد : دولت دوازدهم باید در سیاست های دولت قبل خود تجدید نظر نماید زیرا در برخی موارد از جمله سند ۲۰۳۰ مشکلاتی وجود دارد ؛دولت و دستگاه دیپلماسی باید بدانند که دشمن از هر طریقی به دنبال این است که نظام جمهوری اسلامی را به فروپاشی نزدیک کند.

 

لزوم برطرف نمودن ضعف های برجام

 

وی تشریح کرد : ضعف های فراوانی در برجام بوده و هست بنابراین دولت باید درصدد این برآید که نقض های موجود را برطرف کند و در برابر کاستی ها و زیاده خواهی های دشمن بایستد و از سوی دیگر هم با اعتماد به جوانان این مرز و بوم تحریم ها را دور بزند و این کارها در صورتی اتفاق خواهند افتاد که نظام بانکی ما اصلاح شود و رانتخواری و فساد از بین رود .

 

حسینی کیا در پایان اظهار داشت : باید در برابر دشمنان با صلابت و اقتدار وارد شویم زیرا هرگاه در برابر آن ها کوتاه آمده ایم ضربه آن را هم خورده ایم و هر جا محکم ایستادگی و مقاومت کرده ایم برگ برنده دست جامعه اسلامی بوده است .

 

انتهای پیام/


ارسال نظرات