خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از بهره برداری دومین بوستان توان یابان این منطقه، در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، خبرداد.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۸۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: به منظور فراهم سازی امکان دسترسی تمامی اقشار جامعه به امکانات شهری، بوستان عطریاس واقع در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای استفاده توان یابان تجهیز و آماده سازی شده است.

صفوی با اشاره به اینکه این بوستان به عنوان دومین بوستان ویژه توان یابان در این منطقه است و بوستان فیروزآبادی در ماه های پایانی سال گذشته به بهره برداری رسیده بود، افزود: تمامی تجهیزات تعبیه شده در بوستان یک هکتاری عطریاس، متناسب با وضعیت جسمی توان یابان است و این افراد به راحتی می توانند از امکانات تخصصی این بوستان بهره مند شوند.

وی ادامه داد: مناسب سازی معابر و مسیرهای دسترسی به نقاط مختلف بوستان، نصب کفپوش ویژه نابینایان، نصب 95 مبلمان، 46 سطل زباله و 2 مورد آبخوری، دستگاه های بدنسازی و بازی کودکان و سرویس بهداشتی ویژه معلولین و همچنین جایگاه های تحویل ویلچر از جمله تجهیزات تخصصی است که در دومین بوستان توان یابان منطقه 20 به اجرا رسیده است.

شهردار منطقه 20 به فعالیت مرکز انجمن ضایعات نخاعی این منطقه که در سال گذشته راه اندازی شده است نیز اشاره کرد و  یادآور شد: رسیدگی به توان یابان و افزایش دسترسی آنها به امکانات شهری و همچنین استفاده از نقطه نظرات آنها در خصوص نحوه اجرای طرح های شهری از مهمترین اولویت های مدیریت شهری تهران در سال های اخیر بوده است.

 

ارسال نظرات