رئیس پلیس شهرستان قدس،در گفتگو با«بسیج»خبر داد:

دستگیری سارق اینترنتی 12میلیونی در قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری سارق اینترنتی 12 میلیون ریالی توسط پلیس فتای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۷۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
سرهنگ شاهپور فلاحی،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قدس،در گفتگو‌با خبرنگار خبرگزاری بسیج در این شهرستان اظهار داشت:در پی وصول گزارشی از سوی کلانتری 11 مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از فردی به مبلغ 12 میلیون ریال ،مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این شهرستان قرار گرفت. 

سرهنگ فلاحی تصریح کرد:با استعلام از شاکی مشخص شد با اینکه کارت بانکی وی در دست خودش می باشد چندین مرتبه از حساب وی مبالغی جهت خرید،خرید شارژ و... برداشت گردیده که کارشناسان پلیس فتا با استفاده از اطلاعات تراکنشی صورت گرفته در کمترین زمان ممکن سارق را شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت. 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد:کارشناسان پلیس فتا با استفاده از شگرد های خاص پلیسی و قرار های صوری متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس فتا دلالت دادند. 

وی افزود:متهم دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرده ،و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد. 

سرهنگ "فلاحی" با اشاره به اینکه رمز دوم شاکی عاملی برای سرقت از وی بوده،خطاب به شهروندان توصیه کرد:رمز دوم کارت شما به منزله کلید گاو صندوق شماست و باید در حفظ و نگهداری آن نهایت دقت گردد و با فعال نمودن سامانه پیامکی حساب خود به صورت لحظه ای در جریان تراکنش های خود قرار گیرید تا چنانچه  برداشت غیر مجازی صورت پذیرفت بتوانید سریعا به پلیس اطلاع دهید.
ارسال نظرات