خبرهای داغ:
معاون پژوهش و فناری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ترویج فرهنگ استفاده از کتابخانه الکترونیکی را از اولویت های حوزه پژوهشی این دانشگاه برشمرد و گفت: کتابخانه الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با 80 هزار کتاب الکترونیکی هم اکنون فعالیت دارد و تلاش ما در سالجاری برای این است که این تعداد را به 500هزار جلد افزایش دهیم.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۶۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹

عباسعلی شکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، از راه اندازی سیستم RFID(شناسایی با فرکانس رادیویی) در کتابخانه مرکزی اهر خبر داد و افزود: این سیستم به زودی در کتابخانه علوم انسانی نیز راه اندازی می شود که با راه اندازی این سیستم مشترکین کتابخانه می توانند بدون مراجعه به مسئول کتابخانه با تهیه کتاب از کتابخانه بارکد کتاب را مستقیماً در سامانه ورودی ثبت کرده و امانت ببرند.

وی گفت: امسال با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با کتب جدید مرجع در رشته های حقوق، روانشناسی، معماری، سم شناسی و شیمی دارویی، زمینه برای مطالعه و بهره مندی اساتیدو دانشجویان از این کتب در طرح های پژوهشی فراهم شده است.

معاون پژوهش و فناوری واحد اهر بیان کرد: در دو کتابخانه مرکزی و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر 55هزار جلد کتاب وجود دارد که از این تعداد 12هزار جلد مربوط به کتب مرجع به زبان های لاتین و فارسی می باشد.

معاون پژوهش و فناوری واحد اهر همچنین از خرید کتاب های مرجع جدید انگلیسی و فارسی برای استفاده علاقه مندان تحقیق و پژوهش در سالجاری خبر داد.

ارسال نظرات