مدیر کمیته امداد شهرستان شاهرود خبر داد:

کمک 360 میلیون ریالی خیران شاهرودی در جشن گلریزان

مدیر کمیته امداد شهرستان شاهرود گفت: مردم نوعدوست و نیکوکار شهرستان شاهرود در جشن گلریزان، رقمی معادل 360 میلیون ریال در قالب وجه نقد و کالا به محرومان کمک کردند.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۶۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
به گزارش  خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد بلوچی، مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان شاهرود ضمن تجلیل از مشارکت خیرخواهانه مردم شریف شهرستان در طرح های این نهاد، گفت: مردم نوعدوست و نیکوکار شهرستان شاهرود در جشن گلریزان، رقمی معادل 360 میلیون ریال در قالب وجه نقد و کالا به محرومان کمک کردند..

وی افزود: برگزاری جشن های گلریزان برای حمایت از محرومان و نیازمندان است و استفاده از ظرفیت مسئولان و نیکوکاران در این شهرستان از مهمترین اولویت های کمیته امداد در کمک به محرومان و ریشه کنی فقر محسوب می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان شاهرود با بیان اینکه فرهنگ و سنت مردم ما آمیخته به احسان و نیکوکاری به نیازمندان است، خاطرنشان کرد: شماره حساب 14005114195 و شماره کارت بانکی 6280231477720725 نزد بانک مسکن، آماده دریافت کمک های نقدی مردم نیکوکار و خیراندیش است.

وی گفت : خیران و نیکوکاران شهرستان شاهرود می توانند با سامانه آنی پرداخت نیکوکاری نیز، از این پس صدقات و وجوه مربوط به امور مختلف نیکوکاری را با شماره گیری #0232*8877* پرداخت کنند.

حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود نیز در این جشن با اشاره به اینکه دستگاه های اقتصادی استان در حوزه تکالیف اجتماعی سهم خود را مشخص کنند و واسطه خیر باشند، گفت: تاثیر گلریزان برای مشکلات اقتصادی بخشی از جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای این حرکت انسانی است که هم اجر معنوی برای خیران دارد و هم مشکلات مادی مستضعفان را برطرف می کند:

وی با بیان اینکه گسترش فقر، یک آسیب اجتماعی است که همه باید کمک کنند تا فقر کاهش پیدا کند، افزود: کمک به فقرا، مستمندان و ایتام از دستورات موکد اسلام و بزرگان دین و ائمه اطهار (ع) است .

امام جمعه شاهرود تاکید کرد: تقویت و گسترش مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران و سایر سازمان ها جهت رفع مشکلات نیازمندان و ایجاد بسترهای توانمندسازی آنان، امری ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار