مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار با بیان اینکه راه سعادت کشور تعامل با آمریکا نیست، حمایت از اسرائیل را حماقتی بزرگ دانست و اذعان کرد: فکر اسلامی ملت ایران مانع اجرای توطئه های دشمن است و برای آن هم دشمنان سند ۲۰۳۰ را تهیه کرده اند.
کد خبر: ۸۸۶۵۱۳۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، همایش گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم در سینما زیتون رودبار برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار در این همایش بزرگ، با اشاره به آیاتی پیرامون جهاد و شهادت، اظهار کرد: جهاد لباس تقوا و سپری برای حفظ دین خداست.

حجت الاسلام احمد ربانی نژاد با بیان اینکه، جهاد انحصار در رزم نظامی ندارد، تاکید کرد: باید هر آنچه در توان دارید برای حفظ دین خدا به میدان بیاورید.

وی، جهاد در برابر بیگانگان در صحنه های مختلف را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: دشمن همیشه با سلاح نظامی وارد جنگ نمی شود گاهی با مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و جنگ نرم وارد می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار، با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند خرمشهرها در پیش داریم، اظهار کرد: پیروزی خرمشهرهای آینده تنها با مقاومت میسر خواهد بود.

ربانی نژاد، تعامل دولت ها با آمریکا را توطئه ای برای رسیدن به اهدافش عنوان کرد و افزود: آمریکایی ها خواسته شان این است که مسئولین به جای مقاومت راه تعامل را در پیش بگیرند.

وی تصریح کرد: کسانی که به جای مقابله با طاغوت با آنها رفیق شدند دیگر توان مقاومت نخواهند داشت و نتیجه اش می شود اینکه مدافعان حرم را خشنونت طلب می نامند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار، خطاب به کسانی که به جبهه مقاومت و مدافعان حرم حمله ور می شوند، گفت: شما که برای بقای قدرت خود نیاز به امنیت دارید به چه قیمتی پایه های امنیت را متزلزل می کنید که آمریکایی ها خوششان بیاید‌.

حجت الاسلام ربانی نژاد اضافه کرد: آمریکایی ها به عربستانی ها پول می دهند که نیروگاه هسته ای خود را بسازند و ما تاسیسات هسته ای خود را تعطیل می کنیم!

وی، با بیان اینکه راه سعادت کشور تعامل با آمریکا نیست، حمایت از اسرائیل را حماقتی بزرگ دانست و اذعان کرد: فکر اسلامی ملت ایران مانع اجرای توطئه های دشمن است و برای آن هم دشمنان سند ۲۰۳۰ را تهیه کرده اند.

گفتنی است، در پایان از خانواده های معظم شهدا، ایثار گری که در فتح خرمشهر نقش داشتند، تجلیل شد.

ارسال نظرات