خبرهای داغ:
جلسه شورای بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با موضوع اعتکاف رمضانیه و مسابقات فرهنگی همیاران مدافع حرم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۷۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه شورای بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با موضوع اعتکاف رمضانیه و و داوری مسابقات فرهنگی همیاران مدافع حرم و برگزاری همایش فرماندهان واحدها در اتاق جلسات حوزه ایمان برگزار شد.

در این جلسه ولی الله غلامی سرپرست بسیج دانش آموزی حوزه ایمان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و فرارسیدن ماه مبارک رمضان با اشاره به اعتکاف رمضانیه گفت: با توجه به اجرای این برنامه در شش سال گذشته و استقبال دانش آموزان امسال نیز این برنامه در دهه سوم ماه مبارک رمضان با حضور مبلغین حوزه علمیه قم برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی نقاشی و دلنوشته همیاران مدافع حرم افزود: دلنوشته،نقاشی و روزنامه دیواری با موضوع مدافعان حرم از واحدهای امیدان و پوینده به بسیج دانش آموزی ارسال که با داوری در هر بخش و مقطع به سه نفر هدایایی اهدا خواهد شد.

غلامی با اشاره به برگزاری همایش فرماندهان واحدها در ماه رمضان نیز بیان کرد: این همایش 13 خرداد همزمان با گرامیداشت ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد با حضور فرماندهان واحدهای امیدان،پویندگان و پیشگامان و با حضور مسئولین بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش استان و شهرستان برگزار می شود.

در این جلسه اعضا به ارائه نظارت خود پیرامون برگزاری اعتکاف رمضانیه و همایش فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی پرداختند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها